Po že več kot tri milijonih izdelanih Caddyjev je tu, tudi pri nas v Sloveniji, nova generacija zasnovana na inovativni tehnični osnovi. Novi Caddy, ki se predstavlja kot kombi, družinski enoprostorec, mestni dostavnik in avtodom, je tokrat prvič zasnovan na prečni modularni platformi (MQB), na enaki kot Golf 8. Z najnovejšo platformo MQB so na voljo tudi številne nove tehnologije: inovativni asistenčni sistemi, kot sta Travel Assist in nova asistenca za zavijanje levo, prispevajo k večji varnosti in udobju. S povezanimi infotainment sistemi in digitaliziranimi upravljalni sistemi se Caddy lahko primerja s pametnim telefonom na kolesih, zagotavljajo pri Volkswagnu. Nova tehnologija twindosing pa izpuste dušikovih oksidov pri varčnih turbodizelskih motorjih pretvarja v vodo in neškodljivi dušik. Novi, privlačnejši zunanjosti se oblikovno prilagaja notranjost, premišljena do zadnjega kotička. Večji je notranji prostor tega novega večnamenskega predstavnika kombijev, enoprostorcev in avtodomov – kot ga opisuje Volkswagen.

Kot kombi in enoprostorec je novi Caddy na izbiro v sveže konfiguriranih izvedbah Kombi, Caddy, Life, Style in Move – slednje kot promocijski model ob prihodu na trg. Caddy kot dostavnik ponuja izvedbi Cargo in Cargo Maxi z dolgo medosno razdaljo. Za letošnjo dopustniško sezono se v ponudbi različic obata tudi na novo razviti Caddy California. Gra za avtodom, ki bo nasledil Caddyja Beach. Dodatno med ostalim prvič z minikuhinjo, panoramsko stekleno streho in novim šotorom. S peto generacijo Caddyja se ob sprednjem pogono od letošnje pomladi prav tako obeta štirikolesni pogon 4MOTION, ki bo na voljo še za model Caddy California. Kot posebno poslastico v ponudbi s pogonom 4MOTION in naslednik modela Caddy Alltrack, prav tako letos obljublja Volkswagen vsem svetovnim popotnikom novi, samostojni model Caddy PanAmericana – križanec med enoprostorcem in SUV-jem. V letošnjem letu bodo sledile tudi Maxi različice Caddyja (kombi, enoprostorec) in Caddyja California.

Pet od 19 asistenčnih sistemov je v Caddyju novih, ostali so temeljito prenovljeni in razširjenimi s številnimi funkcijami: med novosti spada predvsem Travel Assist, prvič v kakšnem Volkswagnovem gospodarskem vozilu. Ta omogoča nadzorovano vožnjo v celotnem hitrostnem območju. Poleg inovativnih asistenčnih sistemov se z novim Caddxjem predstavljajo tudi novi štirivaljni motorji naslednje evolucijske stopnje. Vsi so opremljeni s filtri za trdne delce.

Volkswagen gospodarska vozila je TDI-motorjem z močjo 55 kW (75 KM), 75 kW (102 KM) in 90 kW (122 KM) opremil s 6-stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim avtomatskim menjalnikom z dvojno sklopko prvič uporabil novo tehnologijo twindosing. Prek dveh katalizatorjev SCR in s tem realiziranega dvoj¬nega vbrizgavanja aditiva AdBlue so se emisije dušikovih oksidov (NOX) v primerjavi s prejšnjim modelom močno znižale. TDI-motorji za Caddy se tako uvrščajo med najčistejše turbodizelske motorje na svetu. Volkswagen jamči učinkovitost in trajnostno zasnovo tudi turbobencinskemu motorju (TSI) z močjo 84 kW (114 KM). Sledila naj bi še turbomotor na zemeljski plin (TGI na osnovi TSI-ja, a s 96 kW/130 KM) in priključni hibrid (eHybrid). Informativna cena od (vklj. z DDV) 22.462,- EUR.