Novi Dacia Duster, ki so ga mnogi pričakovali tudi pri nas, so ga danes končno dočakali. Predstavljen na lanskem salonu v Frankfurtu se je predstavil s povsem na novo oblikovano zunanjostjo z izrazito odločnim in bolj čvrstim videzom zlasti prednjega dela ter prenovljeno notranjostjo na višji estetski in kakovostni ravni. Tehnično bogatejši z novimi funkcijami in pomožnimi sistemi za vožnjo po asfaltu in izven, večjo varnostjo napoveduje bolj prijetno vožnjo s štirikolesnim pogonom ob enakih terenskih zmožnostih, kot večji, uglednejši in dražji športni terenci. Novi Duster kot vsestransko, pristno, športno terensko vozilo ohranja tudi ceno, ki ostaja še vedno med najbolj dostopnimi.

Popolnoma spremenjen in vsakdnjim vožnjam prijetnejši voznikov prostor z višjim in k vozniku usmerjenim zaslonom sistema MediaNav Evolution, novim električnim servo volanom in znantno izboljšano odzivnostjo volana, še zlasti pri terenski vožnji. Novi Duster ima tudi sistem kamer z več pogledi za pregled nad območjem okrog avtomobila, kar pride prav pri parkiranju. Vozniku pri vožnji navzdol pomaga sistem pomoči pri spustu (Hill Descent Control). Sistem deluje z aktivacijo zavor in tako zagotavlja izjemno stabilnost.Za pomoč pri speljevanju navkreber (Hill Start Assist) ljubiteljem terenske vožnje sta na zaslonu s podatki za terensko vožnjo prikazana tudi kompas in trenuten kot nagiba avtomobila. Omeniti velja še opozorilnik za mrtve kote s štirimi ultrazvočnimi senzorji okrog vseh štirih vogalov avtomobila, omejevalnik hitrosti in samodejni vklop luči.

 

Novi Duster je na voljo s cenovno ugodnimi motorji, ki so že preverjeni in dokazani v drugih modelih Skupine Renault. Na izbiro sta bencinska motorja SCe 115 in TCe 125, oba na voljo v izvedenkah z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom v kombinaciji z ročnim menjalnikom.

Dizelska motorja dCi 90 (samo z dvokolesnim pogonom) in dCi 110 (z dvokolesnim ali štirikolesnim pogonom) sta prav tako kombinirana z ročnim menjalnikom, vendar je motor dCi 110 v izvedenkah z dvokolesnim pogonom možno dobiti tudi s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko EDC. Na voljo je tudi za rabo utekočinjenega naftnega plina (LPG) prilagojena izvedenka bencinskega motorja SCe 115. Izbirati bo mogoče med tremi paketi serijske opreme; Essential, Comfort in Prestige. Vstopna cena bencinskih različic se začenja pri 12.990 EUR, kolikor stane Duster 1,6 SCE 84 kW/115 KM Essential s 5-stopenjskim menjalnikom in dizelska 1,5 dCI 66 kW/90 KM z enako stopnjo opreme za 13.990 EUR.