Audi že predstavlja tehnično posodobitev prve električne linije izdelkov v obliki optimizirane strojne opreme pogonskega sistema in prilagoditve programske opreme za izboljšanje učinkovitosti. Vse nove različice e-trona bodo tako prišle z montažnih linij z dodatnim dosegom 25 kilometrov. Novi modeli so zdaj na voljo prvim kupcem v Evropi.

Prihodnje različice Audija e-tron 55 quattro bodo lahko s polno napolnjeno baterijo (cikel WLTP) prevozile do 436 kilometrov, kar je dodatnih 25 kilometrov več. Z novo vrsto kolesnih zavor so razvijalci dosegli nadaljnja zmanjšanja navora.

Pogonski sistem je tako učinkovitejši. Pri običajni vožnji je pogon zadaj, sprednji elektromotor pa je med tem zaradi številnih inovacij in izboljšav skoraj v celoti izključen, tudi iz napajanja z električno energijo. Oba motorja začneta delovati šele, ko voznik zahteva večjo moč. Glavna prednost koncepta asinhronega motorja je večja učinkovitost. Poleg tega se je povečal uporabni razpon visokonapetostne baterije. Akumulator v Audiju e-tron 55 quattro  ima skupno zmogljivost 95 kWh in kupcem zdaj omogoča dostop do neto moči 86,5 kWh. Vsi na novo izdelani modeli bodo Prednosti tehnične nadgradnje bodo lahko uporabljali vsi na novo izdelani modeli. Cene Audija e-tron 55 quattro se v Nemčiji začnejo pri 80.900 evrov.