Pura Vision predstavlja futuristični koncept elegantnega avtomobila, skladnih razmerij z dolžino 5,21 m, širino 2,15 m (vključno z ogledali) in višino1,64 m. Gre za naslednjo generacijo luksuznih električnih vozil podjetja ločenega od Pininfarine in v 100-odstotni lasti Mahindre & Mahindre). Prvič bo v javnosti razkrit na tradicionalnem Monterey Car Week. Pura Vision poudarja osebno interpretacijo luksuznega SUV-ja s posebnimi značilnostmi, kot so ozka zasteklitev in vrata s tremi odprtinami brez stebričkov.

Oblikovno se zgleduje po ikonični Cisitalii iz leta 1947 in se tako poklonijo 94-letni zgodovini Pininfarine. Skrite optične skupine s tehnologijo osvetlitve iz nanovlaken, debeline manj kot 1 mm, ustvarjajo svetlobni podpis, ki prepozna sprednjo stran. Bela barva karoserije Sestriere White v visokem sijaju ustvarja kontrast s spodnjimi elementi iz ogljikovih vlaken, ozkim steklenim pokrovom in črno lebdečo streho v visokem sijaju.

Bela linija na pnevmatikah, nameščenih na 23-palčnih aluminijastih platiščih, ustvarja povezavo med različnimi zunanjimi elementi. Panoramsko streho sestavlja fiksni osrednji del, definiran kot biskvit, osvetljen z LED obročem. Ta biskvit podpira enodelna stranska okna z ukrivljenim dizajnom, ki se integrirajo v vrata, ki se odpirajo navzgor, sama pa so navdihnjena z zasnovo brez stebrov Lancie Florida, ki jo je oblikoval Battista Farina v petdesetih letih prejšnjega stoletja. V zadnjem delu najdemo ultra-tanke LED svetlobne skupine, medtem ko spodnji del spominja na prednjo dvojnico in ustvarja kontrast s čistimi površinami zgornjega dela.

Notranjost Pura Vision v konfiguraciji 2+2 in se zgleduje po svetu luksuznih jaht. Lebdeči sedeži so obešeni kot folija jadrnice, medtem ko osrednja konzola (oblazinjena s tkanino iz 30 % naravne volne in 70 % recikliranega poliestra) spominja na boks čolna. Električni pogon omogoča velike prostore, ki jih je mogoče izkoristiti zaradi popolnoma ravnega poda, za občutek, ki želi biti izjemno zračen. V notranjosti je veliko tehnologij, ki lahko potnikom posredujejo informacije prek osrednjega zaslona na dotik, ki se dvigne iz konzole le v funkciji digitalnih instrumentov in zaslona na glavo.