Po navedbah več vplivnih medijev je zaustavitev proizvodnje Ineos Automotive povzročil nemški proizvajalec sedežev v težavah. Gre za podjetje Recaro Automotive, ki je to poletje v Nemčiji vložilo zahtevek za insolventnost – kar je enako 11. poglavju ZDA o zaščiti pred bankrotom.
Ineos tega ni želel potrditi. Kot poroča Automotive News Europe je bilo podjetje Ineos Automotive zaradi manjkajočih sestavnih delov prisiljeno ustaviti proizvodnjo športnega terenca Grenadier in pickupa Quartermaster v svoji tovarni v Hambachu v Franciji.
“To je sicer del opreme, vendar brez te ne moremo prodati avtomobila,” je 19. septembra za Automotive News Europe povedal izvršni direktor Lynn Calder, ne da bi navedel več podrobnosti.
Calder je dejal, da lahko traja do začetka naslednjega leta, da odpravijo težavo in znova zaženejo proizvodnjo v edini tovarni proizvajalca avtomobilov.
Recaro je v izjavi 30. julija dejal, da je vstopil v upravo, potem ko je “naletel na znatne finančne težave zaradi ekstremnih povišanj cen v zadnjih kriznih letih in izgube velike pogodbe.” Postopki v primeru insolventnosti so omejeni na Recaro Automotive GmbH in ne vplivajo na druge družbe v skupini. Skupina Recaro izdeluje tudi letalske in igralne sedeže.
Recaro je 11. septembra povedal, da se s strankami pogovarja o obsegu proizvodnje in vzpostavitvi delujoče dobavne verige “v naslednjih štirih mesecih” v svoji tovarni v Kirchheimu unter Tecku. Dodal je, da “proces združitev in prevzemov (M&A) hitro napreduje z več zainteresiranimi stranmi.”
Ineos išče sekundarnega dobavitelja in sodeluje s svojim trenutnim dobaviteljem, da bi rešil težavo, je dejal Calder in dodal, da proizvajalec avtomobilov ne bo pustil “prevrnjenega kamna, ker ga bo poskušal čimprej vrniti nazaj.”
Ineos Automotive je v prvih osmih mesecih v Evropi prodal 1.660 Grenadirjev, kar je manj od 2.126 v enakem obdobju leto prej, poroča tržni raziskovalec Dataforce. Quartermaster,izdelan na enaki osnovi kot Grenadier, je bil pravkar naprodaj v Evropi.
Za leto 2025 svoboda izbire opredeljuje razpoložljive pogonske sklope, vključno z 2,0-litrskim vrstnim štirivaljnikom s turbopolnilnikom, ki je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom, in impresivnim priključnim hibridom 4xe. Jeep Wrangler 4xe poganjajo 2,0-litrski plinski motor s turbinskim polnilnikom, dva elektromotorja in visokonapetostni baterijski paket, ki zagotavljajo do 52 kilometrov popolnoma električnega dosega (v mestnem ciklu) in nič strahu pri dosegu.