Koncept Embleme predstavlja hibridni avtomobil, ki združuje baterijo na gorivne celice in elektriko. Zasnovan je za zmanjšanje emisij CO2 v celotnem življenjskem ciklu za kar 90 odstotkov.

Embleme je srednje velik križanec, dolg 4,8 metra, z visoko aerodinamično zasnovo, ki potrjuje Renaultovo ambicijo po nadaljevanju inovacij v kompaktnem (C) segmentu in nadgradnji svoje ponudbe. Kot je proizvajalec poudaril v sporočilu za javnost, si želijo okrepiti svojo prisotnost v tem segmentu in hkrati postaviti nove mejnike v višjih razredih vozil.

Vozilo temelji na prihajajoči platformi AmpR Medium, ki je zasnovana za pogon na zadnja kolesa in popolnoma električna vozila. Renault na tej platformi še ni proizvajal nobenega vozila; trenutna kompaktna električna vozila namreč temeljijo na arhitekturi CMF-EV.

Koncept Embleme, ki ga Renault opisuje kot “demo vozilo”, bo nadalje razvil Ampere, Renaultovo poslovno enoto za električna vozila. Čeprav Renault še ni razkril, ali bo Embleme doživel serijsko proizvodnjo, so zadnji koncepti, kot so Renault 5 (2021), Scenic (2022) in 4ever (2023), prišli na trg z zelo podobnimi silhuetami, zato je možno, da bo tudi ta koncept sčasoma postal serijsko vozilo.

Renault trenutno v svoji ponudbi nima karavana ali “shooting brake” modela, saj so nedavno ukinili kompaktni Megane z motorjem na notranje izgorevanje. Njihova dolgoročna ambicija pa je postati ogljično nevtralen proizvajalec do leta 2040 v Evropi in do leta 2050 globalno. Embleme je zasnovan kot “laboratorij”, ki prikazuje načine za dosego tega cilja. To vključuje uporabo recikliranih materialov z nizkim ogljičnim odtisom, proizvodnjo na osnovi obnovljivih virov energije, večjo uporabo prenovljenih delov in usmeritev v krožno gospodarstvo.

Z aerodinamičnimi rešitvami, kot so kamere za vzvratno vožnjo namesto ogledal, skriti brisalci vetrobranskega stekla, zložljive kljuke na vratih, aerodinamična kolesa in ravno dno z zadnjim difuzorjem, Embleme povečuje svoj doseg in zmanjšuje porabo energije. Pri optimizaciji zasnove je sodelovala tudi ekipa Renaultovega oddelka Alpine Formula One, ki je prispevala digitalno simulacijsko opremo.

Z maso le 1.780 kilogramov Embleme združuje relativno nizko težo z izjemno učinkovitostjo, kar dodatno zmanjša njegov ogljični odtis.

Dvojni pogonski sistem združuje majhno baterijo in vodikovo gorivno celico, kar pomaga odpraviti težave z dosegom in potrebo po pogostem polnjenju. Za vsakodnevno uporabo poskrbi baterija s kapaciteto 40 kWh, medtem ko 30-kilovatna gorivna celica in 2,8-kilogramska vodikova posoda zagotavljata energijo za daljša potovanja. Renault ocenjuje, da je skupni doseg 350 kilometrov, kar je za srednje velik električni avtomobil nekoliko manj, vendar je prednost ta, da polnjenje vodika traja le pet minut.

Poleg koncepta Embleme bo Renault na pariškem salonu predstavil tudi majhen električni terenec Renault 4, prenovljeno različico modela Renault 17 iz sedemdesetih let ter koncept električnega dostavnika Estafette.