Renault Captur je kompakten crossover moderno osveženega videza, z mrežo hladilnika in zadnjim spojlerjem v sijajno črni barvi ter poudarki v topli titanovi barvi na letvi F1 in izpušnih ceveh, da ne bi kdo podvomil v njegov dinamičen slog v kontrastu z Oyster sivo barvo karoserije. Ekskluzivna oznaka E-Tech Engineered, na levi strani in na zadnji črna oznaka v kombinaciji z zlato E-Tech, kot jasno pojasnilo. Omeniti pa velja še nekaj robustnih detajlov, kot so temne plastične zaščite na blatnikih in bokih.

Armaturna plošča z navpičnim 7-palčnim zaslonom multimedijskega sistema je dobro zasnovana in praktična. Vse komande so na dosegu roke, vključno s tistimi samodejne klimatske naprave (ki pa je le enopodročna). Za shranjevanje predmetov se lahko zanesete na prostorne žepe v vratih in na velik predal pod prestavno ročico. Ambientalna osvetlitev prispeva prijetno vzdušje. Prostor za potnike je svetel in prijeten, sedeži pa so udobni in dobro oblazinjeni. Drsni sprednji naslon za roke in vzglavniki dodatno izboljšajo udobje. Prtljažnik, čeprav ni največji, je dobro oblikovan in ima nekaj priročnih funkcij, kot so nastavljiva dno s praktičnimi kaveljčki za obešanje nakupovalnih vrečk Prtljažnik je sicer majhen, vendar dobro oblikovan in izkoriščen. Armaturna plošča je sodobna, ki združuje dva zaslona, enega 7″ za digitalno armaturno ploščo – lahko berljiv, a premalo prilagodljiv na zaslonih – in drugega, konzolno nameščenega na sredini, za multimedijski sistem. Standardno je postavljen vodoravno in ima diagonalo 7”, za 300 evrov pa lahko dobite večji zaslon, z navpičnim razmikom in 9”3.

Ta različica, ki je v obeh primerih precej hitra in intuitivna za uporabo, ponuja navigator in povezovalne protokole s pametnimi telefoni prek Apple CarPlay in Android Auto. Vse komande so na dosegu roke, vključno s tistimi samodejne klimatske naprave (ki pa je le enopodročna). Za shranjevanje predmetov se lahko zanesete na prostorne žepe v vratih in na velik predal pod prestavno ročico,

Captur je sicer osredotočen na udobje vendar, ima tudi dobro vozno dinamiko z omejenim nagibanjem karoserije, kar omogoča dober odmerek razkošja tako v mestu kot v ovinkih, deloma zaradi hibridnega sistema, ki združuje 1,6-litrski bencinski motor in elektromotor, skupaj pa zagotavljata 143 KM moči. Tudi v notranjosti razvaja enak drzni slog z emblemom E-Tech na volanu in armaturno ploščo v sijajni črni s poudarki v topli titanovi barvi, ki se ujemajo s sedeži, z dizajnom v slogu te različice.

Za vsakdanjo uporabo ali daljše poti je moč izkoristiti prednosti 100 % električnega vozila in dosega vožnje, ki ga zagotavlja pogonski sklop. Ta se samodejno polni med vožnjo brez potrebe dodatnem polnjenju, kar je vsekakor ne samo udobna prednost. Tih, udoben in odziven. Captur E-Tech full hybrid vključuje 2 električna motorja in motor z notranjim izgorevanjem za skupno moč 143 KM. Med prednosti tega hibridnega sistema uvrščamo mestno vožnjo, kjer lahko do 80 odstotkov prevozimo samo z elektriko in ko sistem osvojimo tudi do 40 odstotkov nižjo porabo goriva v primerjavi z enakovrednim motorjem z notranjim izgorevanjem (v mestnem ciklu WLTP).

Polnohibridni Renault Captur je še dokaj cenovno ugoden, glede na konkurenco in ima zmerno porabo goriva, v povprečju tudi slabih 6 litrov, če se ga ravno ne špara. Motor 1.6 s 94 KM deluje v kombinaciji z dvema elektromotorjema, od katerih eden poganja avto (49 KM), drugi pa se ukvarja s ponovnim zagonom štirivaljnika in sinhronizacijo samodejnega menjalnika. Med odločnejšo vožnjo pa je lahko nekaj težav z menjalnikom, saj kaže nekaj zamude pri prestavljanju. Na strmih vzponih se lahko izprazni tudi baterija, kar malo zmanjša zmogljivost vozila, še posebej v primerjavi z drugimi hibridi. Crossover ima zanimiv in živahen značaj, vozi se tekoče in tiho. Dobro se obnese v mestu, z vključenim načinom Eco je poraba goriva majhna, elektromotor deluje gladko. V ovinkih je udoben in natančen. Na avtocesti je dobro izoliran, vožnja je samozavestna pri visokih hitrostih, a bi bil prilagodljivi tempomat dobrodošel. (T+F:BL)

 

TEHNIČNI PODATKI:

Motor: hibrid-bencinski 1.598 cm3; Euro 6DFull+elektromotor; Največja moč: bencin 69 kW (95 KM) + elektrika 36 kW (49 KM); pogon:spredaj; Baterija: 1,2 kW, litij-ionska.

Poraba in izpusti po WLTP: 4,7 do 5,1 l/100 km; 106 – 114 g/km; EuroNCAP(5 zvezdic 2019); Barva: siva Cassiopee in črna Etoile.  Dolžina/Širina/Višina (m):4,23/1,80/1,58; Medosna razdalja (m): 2,64; Masa (kg): 1363: Prtljažni prostor (l): 305-421/1149; Cena izhodiščne različice s popustom (techno E-Tech 145 hibrid) 27.090 eur. Serijska oprema E-Tech Engineered: posebna odbijača spredaj/zadaj, okrasni elementi zunanji/notranji, platišča 18-palčna, Multimedija z 9,3-palčnim zaslonom, brezžično polnjenje telefona, volanski obroč in ročica menjalnika v usnju… Cena testnega vozila z dodatno opremo in popustom : 31.630 eur.