Druga generacija, temeljito prenovljena, oblikovno sveža ter vsebinsko bolj  prepričljiva in dodelana je nastala na enaki platformi kot Clio. Oblikovno napete, elegantne linije, napenja že izrazitejši prednji del z novo masko motorja, žarometi z dnevnimi LED lučmi v obliki črke C in prav tako novi odbijači z velikima zračnikoma na vsaki strani, ki ustvarjajo za spoznanje agresivnejši videz. Oblikovno izviren je tudi zadek z lučmi prav tako LED v obliki črke C. Platišča so 18-palčna. Ja, je nekaj povsem drugega, veliko bolj dopadljivega, čeprav še vedno nezmotljivo prepoznaven. Captur je zdaj z dolžino 4,23 m za 11 cm daljši kot prej, daljša za 3 cm je tudi medosna razdalja in s tem tudi več prostora v notranjosti, zlasti zadaj. Prilagodljiv prtljažni prostor ponuja z vzdolžnim pomikom zadnje klopi za 16 centimetrov, odstranljivim dnom ter dolžino do največ 1,57 metra prostornino od 420-536/1275 litrov. Uporaben, vendar z visokim spodnjim robom ne ravno najbolj udoben za nakladanje težje prtljage. Ob tem pa je v notranjosti še za 27 litrov različnih bolj ali manj uporabnih odlagalnih mest, da se hitro pozabi kje je kaj. Toda vseeno dobrodošlih.

Veliko novega je tudi v notranjosti. Predvsem eleganten dizajn armaturne plošče, ki se delno zgleduje po Cliu, dvobarvne, s poudarkom na širini in kakovostjo materialov nadpovprečne kakovosti. V osrednjem delu armaturne plošče je velik, pokončen barvni 9,3-palčni zaslon na dotik multimedijskega sistema EASY LINK z navigacijo in sistemom 9 zvočnikov. Novost na visoki sredinski konzoli je tudi majhna ročica samodejnega 7-stopenjskega menjalnika s prestavnimi ročicami ob volanu oblečenem v napa usnje. Pod zaslonom je tudi priročen nabor gumbov za hiter dostop do kamer 360°, menija za izbiro načina vožnje in ene od osmih barvnih osvetlitev notranjosti. Glede na ceno in bogato notranjo opremo paketa Initiale Paris, ki med ostalim ponuja celo usnje na sedežih, gretje in električno nastavitev prednjih, visokokakovosten audio sistem Bose ter sistem prostoročnega parkiranja s pomočjo zadnje kamere in senzorjev prav tako 360°, bo marsikdo pogrešal dvo-consko nastavljivo klimatsko napravo.

Pozitivne izkušnje iz prejšnjih modelov potrjuje bencinski 1,3-litrski turbo motor tudi v Capturju. S 113 kW (154 KM) in navorom 270 Nm že pri 1800 vrtljajih dokazuje svojo živahnost že pri nizkih vrtljajih, toda prepriča predvsem s tekočo vožnjo in odzivnostjo v vsakem trenutku ter tihim delovanjem. Pohvali se lahko s pospeškom 8,6 s od 0 do 100 km/h in najvišjo hitrostjo 202 km/h. Nenazadnje tudi s povprečjem porabe dokaj živahne vožnje večinoma nad sedmimi litri. Optimalna simbioza motorja in 7-stopenjskega robotiziranega menjalnika, ki omogoča menjavanje tudi ob volanu, z izborom različnih načinov vožnje sistema MULTI-SENSE, še posebno v položaju sport, jamči kar veliko zadovoljstva v vožnji, zanesljivo lego in stabilnost vozila. Voznik lahko računa tudi na kopico novih varnostnih  sistemov, kot prilagodljivi radarski tempomat, sistem za aktivno zaviranje v sili z zaznavo pešcev in kolesarjev, prepoznavanje prometnih znakov ter drugo.  Gre po opremi za različico z vrha ponudbe. Tudi cenovno se začenja dokaj visoko,  od 28.490 evrov naprej.  Torej, nekaj povsem drugega od predhodne različice. Preobrazba je uspela.