Twingo je majhen, na pogled res majhen mestni avtomobil, izviren, simpatičen. Dolg je komaj 3,61m in težko si je predstavljati, da lahko v njem sedijo štirje odrasli, kar je rezultat dokaj dolge medosne razdalje. Dva spredaj skoraj kot v Cliu, na zadnji klopi sicer nekoliko manj, vendar na krajših razdaljah dokaj korektno. Prednja športno oblikovana sedeža sta enodelna z vgrajenim naslonom za glavo. Desni sovoznikov, se preklaplja celo naprej kot ‘denarnica’, da omogoča nakladanje daljših predmetov.
Čeprav je volanski obroč nastavljiv samo v višino in ne globino, izdatna nastavitev sedežev omogoča dober položaj za volanom in preglednost vse naokrog vozila. Majhen, hiter in okreten, kot nalašč za ozke ulice in tesne parkirne prostore, z verjetno najboljšim obračalnim krogom v segmentu. V praksi zgleda, da bi ga skoraj obrnili na mestu. Pet vrat je dovolj kratkih in še vedno udobnih za dostop do notranjosti. Zadnji kljuki sta skriti v črnih okvirjih oken. V prijetno dvobarvni notranjosti, barvno usklajeni s sedeži ne manjka niti multimedijski sistem s 7-palčnim barvnim zaslonom, klimatsko napravo, radijskim aparatom in sliko zadnje kamere za nadzor za vozilom.
To je zdaj že tretja generacija, ki nastaja vzporedno z drugo generacijo smarta foufour v novomeški tovarni Revoz. Tudi narejena sta na enaki platformi in z enako arhitekturo: motor zadaj in pogon prav tako zadaj. Dokaj nenavadno za ta segment najmanjših mestnih avtomobilov. Velika črna, po videzu steklena zadnja vrata, odpirajo kratek in visok prtljažnik prostornine od osnovnih 219 do 980 litrov s podrto zadnjo klopjo. Prtljažnik predstavlja poseben kompromis, med prostorom za nekaj osnovne prtljage in živahnim 0,9-litrskim bencinskim trivaljnikom s turbinskim polnilnikom pod prtljažnim dnom.
Presenetljivo živahen, odziven in hiter tudi na odprti cesti, podprt s 6-stopenjskim robotiziranim menjalnikom in togim vzmetenjem vzbuja veliko mero športnih občutkov, čeprav pospeši do 100 km/h v 11 s in doseže najvišjo hitrost teoretično 165 km/h. Ustvarja pa občutek, da bi z lahkoto še več. Čeprav se v hitrih ovinkih zadnji pogon čuti, lega vozila in stabilnost nista vprašljivi. Na mokri cesti, mogoče, med testom namreč ni deževalo, zato nismo mogli tega preveriti.
Sicer pa zahteva zadnji pogon zlasti na mokrem drugačno tehniko vožnje kot prednji, kar marsikdo tudi ve. Twingo je prikupen, simpatičen in z lahkoto osvoji tudi voznika, ki bo zaradi skromnih zunanjih mer sedel vanj s predsodki, vendar se jih bo marsikdo hitro osvobodil, že po nekaj kilometrih. Kaj pa dokaj visoka povprečna poraba med 9,4 do najmanj 8,7 l na 100 kilometrov in relativno visoka cena 14.300 EUR, ne glede na najboljši paket serijske opreme? Na ti dve vprašanji mora odgovoriti vsak sam pri sebi.