Dirka za rekordi najhitrejših električnih hiperšportnikov, ki dosegajo nove rekordne čase predvsem glede pospeškov, se stopnjuje. Pininfarina Battista je pred kratkim postavil nove rekorde v pospeševanju. Z mesta do 400 metrov dosegel v 8,55 sekunde in 800 metrov v 13,38 sekunde. Italijanski hiperšportnik se je vsaj do nedavnega uspel potrditi z rekordnimi dosežki kot cestno homologiran avtomobil. Sorodni Rimac Nevera (hiperavtomobila delita isti pogonski sklop) pa je v enem dnevu uspelo postaviti celo 23 rekordov pospeševanja.

Med 23 rekordi, ki jih je postavil Rimac Nevera velja izpostaviti pospeške od 0-400 metrov v 8,25 sekunde, od 0-300 km/h v 9,2 sekunde in 0-400 km/h v 21,31 sekunde. Te številke so bile registrirane v Nemčiji in sta jih neodvisno preverili dve neodvisni organizaciji.

Rimac je tako dokazal, da je Nevera uspela doseči 400 km/h in se znova vrniti na ničlo, pri čemer trdi, da ta kombinirani test oprijema, pospeševanja, moči, aerodinamike in zavorne sile predstavlja dokončno merilo zmogljivosti vozila v ravni liniji. Nevera je za pospešek 0-400-0 km/h potrebovala skupno 29,93 sekunde, s čimer je prejšnji rekord iz leta 2019 Koenigsegg Agera RS premagal za več kot sekundo (31,49 sekunde). Za primerjavo s hiperšportniki s termičnim motorjem, je »hypercar par excellence«, Bugatti Chiron, potreboval za pospešek od 0-400 km/h z ustavljanjem od 400-0 km/h 42 sekund..

 

Rimac Nevera je opremljena s štirimi elektromotorji za skupno 1.914 KM in 2.360 Nm navora. Za postavitev 23 rekordov so bile uporabljene pnevmatike Michelin Cup 2 R, ki so dovoljene tudi za cestno uporabo.