Škoda je včeraj v osrednjem pooblaščenem salonu v Ljubljani pokazala električno študijo VISION E, predstavljeno na lanskem salonu avtomobilov v Frankfurtu in hkrati razkrila bodočo strategijo na področju električne mobilnosti. Ta bo postala stalna komponenta Škodinega delovanja, pod geslom : »Prihodnost na dosegu roke«.

V Škodini globalni strategiji rasti imajo električni avtomobili eno od ključnih vlog. Do leta 2025 bo Škoda poleg priključnih hibridov v svoji modelski ponudbi imela tudi pet izključno električno gnanih modelov. Predvidoma bo tudi vsak četrti prodani avtomobil znamke imel priključno-hibridni ali izključno električni pogon. Ti naj bi v prihodnje omogočali lokalno brezemisijsko vožnjo in  prepričali z značilnimi odlikami znamke: z velikim dosegom, enostavnim načinom polnjenja in odlično gospodarnostjo. Škoda se električne mobilnosti loteva po načelu “simply clever”.

Škoda je na lanskem salonu v Frankfurtu predstavila svojo prvo konceptno študijo z izključno električnim pogonom. Škoda Vision E omogoča avtomatizirano vožnjo 3. stopnje. Dizajn študije Škoda Vision E zaznamujejo svojstvene značilnosti Škodinega novega oblikovalskega pristopa za električna vozila. Izstopajo protismerno odpiranje vrat in štirje vrtljivi individualni sedeži. Zunanjih ogledal ni več – dogajanje v okolici avtomobila namreč spremljajo kamere in sliko prenašajo na zaslone. Škoda Vision E poleg tega nima B-stebričkov, kar potnikom daje občutek večje prostornosti. Sprednji del je še bolj izpopolnjen in izrazno še močnejši. Najbolj markantna posebnost je protismerno odpiranje vrat. Značilno Škodini so izjemna prostornost, sodobni asistenčni sistemi in številne domiselne, “simply clever” rešitve.