Zgleduje se po terenskih vozilih. Ogromen glede na predhodnike z enakim imenom kar mu omogoča obilico notranjega prostora. Ta trend povečevanja je vse bolj prisoten. Novi avtomobili z vsako novo generacijo postajajo večji. Pri znamki Smart, ki je znana po svojih majhnih mestnih avtomobilih, je ta trend zato še bolj izrazit. Avtomobilska znamka ustanovljena prvenstveno za proizvodnjo avtomobilov dolžine do le 2,5 metra, zdaj predstavlja Smart #5 (izgovori se “hashtag 5”). Gre za električni SUV dolžine 4,7 metra in z medosno razdaljo 2,9 metra, kamor bi se lahko skril katerikoli od dosedanjih smartov.
V zadnjih letih, odkar je znamka postala del skupnega podjetja med Mercedesom in kitajsko skupino Geely, Smart predstavlja vse večje modele, od modela #1 (dolžine 4,27 metra) do modela #3 (dolžine 4,4 metra), in sedaj z modelom #5 dosegel težko primerljiv vrh.
Novi Smart #5 se predstavlja z naprednim dizajnom sprednjih in zadnjih luči, ki vključujejo dve svetlobni LED liniji na vsaki strani, povezani s štirimi ločenimi segmenti namesto tipičnega svetlobnega traku. Celoten videz je precej oglat, kar povečuje notranji prostor, vendar zunanje poteze ostajajo zaobljene. Doslej največji SUV znamke Smart ne skriva svojih “premium” ambicij, saj ima vrata brez okvirjev, dvobarvna ogledala in vrtljive pokrove pesta z logotipi, ki ostanejo navpični tudi med premikanjem (podobno kot pri Rolls-Royceih). Prav tako je opazna smešna panda v risanem slogu, nameščena na vetrobransko steklo. Posebej izstopa Summit Edition, ekskluzivna različica, ki je opremljena z dodatki, kot so električna vlečna kljuka, zaščita podvozja, strešni prtljažnik, torbe in stranska lestev.
Z notranjostjo Smarta #5 so želeli snovalci ustvariti prostorno in inovativno okolje. Med glavnimi značilnostmi so “brezgravitacijski” sedeži, ki se lahko nagnejo do 121 stopinj. Oblečeni so v usnje in opremljeni z zračnimi blazinami ter varnostnimi pasovi, vgrajenimi v naslonjalo. Smart #5 je zasnovan z mislijo na udobje voznika, zato so ogrevani zadnji sedeži posebej prefinjeni: ponujajo 1060 mm prostora za glavo, nastavljivo naslonjalo, električni senčnik, LED luči po letalskem navdihu in možnost prilagoditve prostora za noge s pritiskom na gumb.
Vse sedeže je mogoče prilagoditi za najrazličnejše namene uporabe, tudi v obliki velike zakonske ali enojne postelje. Multimedijski sistem vključuje integriran projektor in avdio sistem z 20 zvočniki. Tehnologija je vseskozi v središču vozne izkušnje z 25,6-palčnim head-up zaslonom z razširjeno resničnostjo, 10,3-palčno LCD instrumentno ploščo in dvema 13-palčnima zaslonoma s tehnologijo AMOLED. Skupno je na voljo 34 odlagalnih prostorov, ki se združujejo z zadnjim prtljažnikom, z največjo prostornino 1530 litrov, ter 72-litrskim sprednjim prtljažnikom
Baterija s kapaciteto 100 kWh v Smartu #5 omogoča doseg več kot 740 km (čeprav bo v kitajskem homologacijskem ciklu WLTP predvidoma nekoliko manj). Zahvaljujoč funkciji ultra hitrega polnjenja, ki jo omogoča 800-voltna platforma, se lahko baterija napolni z 10 na 80 % v samo 15 minutah. Podjetje še ni uradno objavilo motorjev, ki bodo na voljo v novem modelu #5, vendar glede na podatke iz Pekinga naj bi osnovna različica s pogonom na zadnja kolesa imela 340 KM. Prav tako se pričakuje, da bosta na voljo dve različici s štirikolesnim pogonom, z dvema motorjema, po enim za vsako os: manj zmogljiva bo imela 363 KM zadaj in 224 KM spredaj, medtem ko bo najzmogljivejša različica združevala 421 KM na zadnji in 224 KM na sprednji osi.