Svetovnemu trendu športnih bencinskih motorjev v segmentu visokozmogljivih SUV-jev sledi tudi Audi.  Največja SUV-ja SQ7 in SQ8 poganja odslej vrhunski bencinski V8 TFSI. Z močjo 373 kW (507 KM) in 770 Nm navora. Od 0 do 100 km/h pospešita v 4,1 sekunde, za vmesni pospešek od 80 do 120 km/h pa potrebujeta 3,8 sekunde. Elektronsko omejena najvišja hitrost znaša 250 km/h. Glede na izbrano opremo je povprečje porabe Audija SQ7  med 12,1 in 12,0 l/100 kilometrov CO2 od 278 do 276 g/km. Po uradnih informacijah so vrednosti SQ8 prav tako od 12,1 do 12,0 litra (od 276 do 275 gramov CO2). Oba twinscroll turbopolnilnika namreč po istih informacijah izboljšata polnjenje zgorevalnih prostorov, tako da zmanjšata proti­tlak izpušnih plinov in optimirata izmenjavo plinov.

Kot med vrstama valjev znaša 90 stopinj – tovrstna zasnova omogoča kratke poti plinov in spontano odzivanje že pri nizkih vrtljajih. V izpu­š­nem sistemu dve poklopni loputi, krmiljeni na osnovi krmilnih polj, modulirata zvok osemva­lj­ne­ga motorja. Aktivno vpetje motorja zmanjšuje prenos vibracij na karoserijo, tako da z niha­jnimi tuljavami ustvarja fazno zamaknjene proti impulze. Ti se prekrivajo z nihaji motorja in jih v veliki meri izničujejo. Moč motorja prenašata na cesto 8-stopenjski menjalnik tiptronic in stalni štirikolesni pogon quattro.

Oba SUV-ja z vrha ponudbe sta serijsko opremljena z dvema športnima komponentama podvozja: prva je športno zračno vzmetenje adaptive air suspension sport z ura¬vnavanimi blažilniki, druga pa štirikolesno krmiljenje, ki zadnji kolesi pri nizki hitrosti obrne do 5 stopinj protismerno, kar olajšuje manevriranje in zmanjšuje obračalni krog. Kolesi se od hitrosti 60 km/h za boljšo stabilnost vozila pri hitrejši vožnji in pri hitri menjavi smeri obračata rahlo istosmerno.

Napredni paket za podvozje vključuje še en visokoučinkovit element, in sicer elektromehanski sistem za aktivno stabiliziranje nagibanja (EAWS). Ta sistem, ki prek elektromotorjev deluje na stabilizatorje, pri vožnji naravnost skrbi za visoko raven kotalnega udobja, pri vožnji skozi ovinke pa za manjše nagibanje vozila. Paket poleg tega vključuje tudi športni diferencial, ki pri hitri vožnji skozi ovinke skladno s potrebami porazdeljuje pogonski navor med zadnjima kolesoma. To omogoča še natančnejše in stabilnejše upravljanje. V sistemu Audi drive select lahko voznik izbira med sedmimi voznimi profili – comfort, auto, dynamic, efficiency, allroad, offroad in individual.

Audi SQ7 je serijsko opremljen z 20-palčnimi platišči, dodatno lahko tudi do 22. SQ8 ima serijsko 21-palčna platišča, dodatno pa si je mogoče omisliti 22 ali 23-palčna. Audi SQ7 in Audi SQ8 z motorjem 4.0 TFSI sta na evropskem trgu napovedana v jeseni. V Nemčiji bo osnovna cena 93.287,40 evrov oz. 101.985,72 evrov.