Ignis je ‘mini’ križanec, eden najmanjših crossoverjev, specifičnega dizajna in voznih lastnosti s pogonom na vsa štiri kolesa, zaradi česar je nekaj edinstvenega in neprimerljivega z ostalimi. Še najbližje, po velikosti in tehničnih karakteristikah, mu je Fiat Panda 4×4. To je jasno že na prvi pogled. Predvsem neobičajnih 18 cm višine od tal, kar daje ostalim meram vozila – dolžini 3,70 m in širini 1,66 m drugačno dimenzijo. Tudi višina vozila, v tem primeru, ni povsem nedolžna. Oblikovna posebnost je zadek, z zgornjim poševno rezanim delom, v slogu kupejev, kar je danes tako moderno. Mogoče so se oblikovalci želeli s tem izogniti preveč oglatemu zadku. Kakorkoli, prav zaradi tega deluje tudi bolj všečno in individualno ali, če hočete, tudi bolj simpatično.

V teh »mini« okvirjih je notranjost sorazmerno prostorna, prilagodljiva in udobna za štiri odrasle in njihovo prtljago, za dan ali dva, ne pa za daljše počitnice. Torej, štirje s prtljažnikom osnovnih 260 litrov, ne bodo šli prav daleč. Samo dvema, vozniku in večinoma njegovi sopotnici, pa je 1100 litrov ob podrti zadnji klopi lahko že kar dovolj. Če pa zadaj sedita manjša otroka, se lahko zadnja klop vzdolžno pomakne naprej, v korist prtljažnika. Živahen in barvit dizajn notranjosti, vključno z relativno velikim osrednjim zaslonom – enakim kot v ostalih modelih Suzuki – je modernega in prijetnega videza, ne glede na skromno kakovost plastičnih materialov.

Voznik bo v vožnji  cenil vodljivost in tekoče pretikanje ročnega menjalnika, tri-kraki volan bi lahko bil trši in za spoznanje natančnejši. Če bi bila zadnja prema torzijska namesto toge, bi vzmetenje požrlo, kakšno luknjo več. Štirikolesni pogon se čuti pod seboj, predvsem pri obračanju. S štirikolesnim pogonom ima Ignis dobre terenske sposobnosti, ki se izkažejo predvsem, s pogosto uporabo v odročnih krajih s slabimi ali pomanjkljivimi cestnimi povezavami, na blatnih ali pogosto zasneženih poteh. Tu pride do popolnega izraza vrhunsko dodelan štirikolesni pogon AllGrip Auto, ki s pomočjo viskozne sklopke prenaša navor na zadnji kolesni par, če zazna da ti izgubljata stik s podlago.

Vozniku so med ostalim v pomoč  pri zaviranju v sili kameri, pomoč pri speljevanje v klanec in sistem za nadzorovan spust po klancu. Motor, 1,2-litrski  Dualjet s 66 kW/ 89 KM z navorom 120 Nm je kos tudi zahtevnejšim podlagam ne samo asfaltu, kjer se izkaže z odzivnostjo in dobrim pospeškom od 0 do 100 km/h v 11,9 s in skromnejšo končno hitrostjo 165 km/h. Povprečje porabe je dobrih 7 l/100 km. Komur je Ignis všeč bo, ob vsem naštetem, brez oklevanja zanj tudi odštel 12.350 evrov.

Komentiranje je onemogočeno