Audi premierno odkriva popolnoma električni Gran Turismo, ki ga je prvič pokazal leta 2018 v Los Angelesu.  Letošnjo pomlad prihaja na trg v dveh različicah hkrati: kot e-tron GT quattro in kot RS e-tron GT. Obe različici sta zmogljivi, hitri in dinamični, brez lokalnih emisij. Audi e-tron GT predstavlja v oblikovnem pogledu reinterpretacijo ideje Gran Turismo, od najmanjše linije in površin do žarometov, na izbiro z laserskimi lučmi ali do velikega difuzorja na zadku. Oblikoval ga je veter, pravijo pri Audiju, z aerodinamiko izraženo v količniku zračnega upora samo 0,24. Voznika in sovoznika med seboj ločuje široka sredinska konzola in navdušiti želi športno nizek sedežni položaj in dovolj prostora na zadnjih sedežih tudi za odrasle potnike. Notranji dizajn s svojo umirjeno eleganco poudarja Audijev napredni značaj.

Gran Turismo je v osnovi športna, potovalna limuzina z visoko ravnijo vozne dinamike in s suverenim drsenjem na cesti, zagotavljajo Audijevi viri. Elektromotorja razvijeta moč 350 kW (476 KM) in navor 630 Nm oziroma 440 kW (598 KM) z navorom 830 Nm, odvisno od modela, kar omogoča dinamične pospeške in doseg do 488 kilometrov. To jamči tudi baterija z neto kapaciteto 86 kWh. Z 800-voltno tehnologijo, po uradnih virih, dopušča hitro polnjenje z istosmernim tokom z močjo do 270 kW.  Umirjeno ravnovesje med dinamiko in udobjem podvoznja pripomorejo tehnologije, kot so Audi drive select, štirikolesno krmiljenje, uravnavano blaženje, 3-prekatno zračno vzmetenje, električni štirikolesni pogon in zapora diferenciala na zadnji premi. Kolesa imajo premer do 21 palcev, medtem ko zavorni koluti – opcijsko so na voljo iz keramike, ojačane z ogljikovimi vlakni – v premeru merijo do 420 milimetrov.

Tudi e-tron GT je po zgledu ostalih hišnih modelov vsestransko povezan. Infotainment, spletne storitve iz ponudbe Audi connect in asistenčni sistemi so rezultat najnovejšega tehnološkega razvoja. Audi je za e-tron GT razvil čisto poseben zvok, ki ponazarja moč in napredek. Električni štirikolesni pogon s po enim sinhronskim motorjem s stalnim vzbujanjem (PSM) na sprednji in zadnji premi ter dvostopenjski menjalnik na zadnji premi, nadgrajujeta visokozmogljiva električna pogonska agregata. Za največ 2,5 sekunde se s funkcijo Launch Control vključi »boost«, ki poveča izhodno moč na 390 kW (530 KM) oziroma 475 kW (646 KM). Od 0–100 km/h potrebujeta 4,1 s oziroma 3,3 sekunde (model RS). Največja hitrost dosežeta 245/250 km/h, z inteligentnim uravnavanje jadranja in rekuperacije, oziroma rekuperacij pri zaviranju do 265 kW.

Litij-ionska baterija z neto kapaciteto 86 kWh (bruto 93 kWh) in napetostjo 800 voltov se lahko polni z izmeničnim tokom (AC) serijsko z močjo 11 kW, nekaj časa po prihodu na trg tudi z močjo 22 kW ter polnjenje z enosmernim tokom (DC) serijsko z močjo do 270 kW. Na voljo je tudi storitev e-tron Charging Service z okrog 200.000 polnilnimi točkami po Evropi in privlačnimi tarifami, zagotavlja Audi. Audi e-tron GT quattro lahko že v osnovi računa na uravnavanje blaženja, zaporo diferenciala na zadnji premi in na sistem za vozno dinamiko Audi drive select. V dodatni opremi modela RS ponuja še uravnavano zaporo diferenciala na zadnji premi in 3 prekatna zračna vzmetenja adaptive air suspension. Dodatno je za oba modela  na voljo še štirikolesno krmiljenje in kolutne zavore iz keramike, ojačane z ogljikovimi vlakni. Med varnostnimi so vsekakor omembe vredni sistemi Audi pre sense serijsko; opcijski paketi Pot, Mesto, Parkiranje; prilagodljiva vozna asistenca in asistenca za parkiranje (na daljavo) Park Assist Plus kot posebnost v ponudbi.