Poglejte, kako lahko storilci na dvorišču parkirani Mercedes razreda C s keyless ključem, s katerim lahko odpremo, zaženemo in zaklenemo vozilo s ključem v žepu, odpeljejo v dobri minuti, kljub varovalnim sistemom, tako kot vozilo v videoposnetku britanske West Midland Police. Sistem je dokaj preprost in enostaven. Storilca opremljena s posebnima relejnima napravama v obliki čitalca in prenosa signala lahko prebereta kodo ključa spravljenega doma kar skozi zid, steklo ali vrata. Signal prenese naprava ob hiši drugemu z enako napravo ob avtomobilu. Računalnik avtomobila zazna kodo v neposredni bližini in odpre vrata, zažene motor in storilca lahko sedeta in se odpeljeta. Težave lahko nastanejo kasneje, ker nimata ključa, ki bi motor ugasnil ali ponovno zagnal vendar imata tudi za to rešitev. Britanska policija ukradenega Mercedesa ni več izsledila. Poleg napotkov proizvajalca je rešitev v tem primeru le kovinska škatla, kjer je spravljen ključ varen in ga skozi kovinsko pregrado ni mogoče dekodirati.

Po podatkih policije se trendi na področju tatvin motornih vozil v zadnjih letih spremenjajo. Novi načini tatvin, nova orodja za izvajanje tatvin, novi načini zaslužka z avtomobilsko kriminaliteto se najprej pojavijo v zahodnih evropskih državah (v Nemčiji, Italiji, Franciji, Avstriji), čez leto ali dve pa tudi v Sloveniji. Novi modeli vozil so vedno bolj zaščiteni, zato imajo storilci vedno več težav. Ko pa odkrijejo pomanjkljivost v varnostnem sistemu vozila in ko jim uspe izdelati ustrezno orodje, je tatvina precej preprosta. Skoraj vedno uporabljajo računalniško opremo (prenosnik z ustreznim komunikacijskim kablom in programsko opremo) ali posebej prilagojene elektronske pripomočke, s katerimi onemogočijo ali “preslepijo” varovalni sistem vozila. Klasičnih tatvin z razbijanjem stekla, lomljenjem kontaktne ključavnice in spajanjem žic pod volanom praktično ne poznamo več. Trenutno je največ tatvin vozil zaradi rezervnih delov. Storilci pri tem iščejo vozila srednjega in višjega cenovnega razreda. Večji del ukradenih vozil ostane v Sloveniji, manjši del pa jih prepeljejo v tujino. Lastniki ukradenih vozil ne dobijo več nazaj, v najboljšem primeru samo ogrodje vozila, najdeno slučajno.