Toyota Land Cruiser s serijo 250 ostaja zvest svojim legendarnim koreninam, saj združuje robustno zasnovo in neomajno vzdržljivost, ki sta ga proslavili kot enega najboljših terenskih vozil. S svojo oglato obliko in vztrajnim pustolovskim duhom se vrača k tradiciji, pri čemer ohranja preizkušen 2,8-litrski turbodizelski motor. Kljub sodobni tehnični dovršenosti, ki omogoča suvereno vožnjo tudi najbolj neizkušenim voznikom na najzahtevnejših terenih, pa ostaja ena ključnih pomanjkljivosti – cena, ki se začne pri 84.000 evrih.
A če tega terenskega specialista prepustite angleškemu podjetju Arctic Trucks, mojstru ekstremnih predelav, bo končni račun še občutno višji. Njihova različica Land Cruiser AT37 nosi oznako, ki razkriva eno ključnih predelav – gromozanske 37-palčne pnevmatike BF Goodrich, zasnovane za premagovanje vseh vrst terenov. Te pnevmatike, na voljo v dveh različicah, so nameščene na retro platišča z dvojnimi ventili za natančno spremljanje tlaka, ki se prikaže v posebej oblikovanih razširjenih blatnikih.
Podvozje je nadgrajeno z nastavljivim vzmetenjem, dvignjenim za 40 mm, ki ga je razvilo podjetje R53 Suspension, specialist za terenske podvige, vključno z Dakarjem. Da bi omogočili namestitev večjih pnevmatik, so razširili koloteke in celo podaljšali medosno razdaljo. Med dodelavami so tudi prilagojeni logotipi Arctic Trucks, robustne zaščite proti blatu ter stranske stopnice iz ekstrudiranega aluminija, prevlečene z nedrsečo gumo za lažji vstop in izstop.
Ker je Arctic Trucks uradni Toyotin partner, je Land Cruiser AT37 mogoče naročiti neposredno pri izbranih zastopnikih v različnih državah, kjer to ni mogoče, pa neposredno pri podjetju. Če ste že investirali 84.000 evrov v osnovni model, pomeni, da ste pripravljeni narediti še korak dlje – in seveda odšteti precej več.