Kot petvratni gran turismo naprednega dizajna v obliki kupeja, z velikim notranjim prostorom, najnovejšimi asistenčnimi sistemi, interaktivnimi rešitvami s področja povezljivosti, učinkovitimi in zmogljivimi motorji ter aktivnimi voznimi lastnostmi se ponaša že z udobjem poslovnega vozila na ravni limuzin višjega razreda. Z izrazito športnim zadkom, zatemnjenimi stekli, bleščeče črnim zadnjim usmernikom zraka, markantnimi zadnjimi LED-lučmi in trapezastimi obrobami, vidno poudarja športno dinamiko vozila.

 

Nastal je na tehnični osnovi Passata, s 5 cm daljšo razdaljo med prednjim in zadnjim parom koles in je s 4,86 m daljši za 10 cm. Arteon  je relativno nizek vendar omogoča enostaven dostop do notranjosti ter bogato odmerjen in udoben potniški prostor tudi na zadnji klopi. Z naklonom zadnjih naslonjal prilagodljiv, globok in prostoren prtljažnik odkriva prostornino od 563 do 1.557 litrov. Tudi dizajn armaturne plošče je podoben Passatovi, z velikimi zračnimi režami v osrednjem delu, z aktivnim informacijskim zaslonom, projicirnim zaslonom in multimedijskim sistemom. Kakovost materialov je dobra, le najbolj pozorni bodo opazili, da so nekateri elementi armaturne plošče oblikovno povzeti iz cenejših modelov, celo iz Golfa.

Najmočnejšo dizelska različica dvolitrskega motorja 190 KM je opremljena s hitrim, robotiziranim 7-stopenjskim menjalnikom DSG. Drugače si niti ne bi mogli predstavljati. Dinamični paket R-line z zatemnjenimi stekli in opcijskimi 20-palčnimi platišči v matirani temno grafitni barvi nakazuje, vendar ne odkriva celotne narave te športne različice. Položaj za volanom je odličen in se enostavno prilagaja tudi najvišjim. Udobje je na visoki ravni. Elegantna in pregledna notranjost, z bogato opremo je v tem primeru lahko še bolj svetla ob dodatnem, panoramskem strešnem oknu.

Voznik ni nikoli v zadregi, zaloge moči je vedno dovolj, motor je tih ob konstantni hitrosti, vendar se lahko v trenutku odzove odločno in neposredno. Prepričljiv in hiter pospeši z mesta do 100 km/h v 7,7 s in lahko brez najmanjšega dvoma doseže najvišjo hitrost 240 km/h. Poraba ostaja v skromnih okvirjih, pod 7-mimi litri, če je tudi voznik skromen. Kljub samo prednjemu pogonu, ni nobenih težav na cesti, stabilnost vozila je vzorna, kar je ena od konkurenčnih prednosti v tem razredu, tako kot doslej največji in najnaprednejši nabor asistenčnih sistemov vgrajenih v vozila Volkswagen, vključno z zadnjo kamero Rear View za enostavnejše vzvratno parkiranje. Žal, ima vrhunska varnost tudi svojo ceno,  v tem primeru z opremo R-Line skoraj 50.000 evrov. Kar pa ni ravno malo.