Golf letos zaokroža 50 let in ob tej priložnosti prihaja na trg izpopolnjena, osma izvedba te prodajne uspešnice. Skupno je bilo do danes po vsem svetu prodanih že več kot 37 milijonov primerkov. Volkswagen bo začel sprejemati naročila za osveženi model že čez nekaj tednov, v prodajnih salonih pa je napovedan po poletju 2024. Novi Golf stavi na novo generacijo infotainmenta, na bolj intuitiven koncept upravljanja, na oblikovno izostren sprednji in zadnji del ter na učinkovitejše pogone. Sem se uvrščajo tudi priključni hibridi s povečanim dosegom – okrog 100 kilometrov. Poleg tega je na sprednjem delu prvič osvetljen znak VW, posodobljeni pa so bili tudi žarometi in odbijači: na srečo zadnji nimajo več lažnih kromiranih izpušnih cevi.
Občutnejši posegi so opazni v notranjosti, kjer je nov multimedijski sistem, z 10,4 ali 12,9-palčnim zaslonom. To je najnovejši MIB4, ki je bil prvič predstavljen v ID.7 in nato še v novi generaciji Passata in Tiguana: ima novo programsko opremo in obljublja številne funkcije ter intuitiven vmesnik. Prenovljena je tudi armaturna plošča, ki je standardna za vse različice, je 10,2-palčna, digitalna in ima novo grafiko. Prvič pri tem modelu bo na voljo tudi head-up zaslon, ki projicira informacije na vetrobransko steklo.
Drugi posegi so vključevali krmiljenje na dotik glasnosti zvoka in klimatske naprave: obdržali so svoj položaj pod osrednjim zaslonom, kjer so zdaj osvetljeni. Poleg tega so umaknili otipljive komande na volanu: zdaj imajo vsi golfi fizične komande, ki so bile prej rezervirane za cenejše nivoje opreme. Novost pri modelu so tudi sistemi za pomoč pri parkiranju, ki avtomobilu omogočajo vstop v želeni prostor s pomočjo pametnega telefona, in 360° kamere.
Kar nekaj novosti je tudi pri motorjih: najmočnejši različici prenovljenega volkswagna golfa sta bencinski GTI (265 KM, zdaj le z robotiziranim menjalnikom DSG) in priključni hibrid GTE (272 KM). Slednji ima 19,7 kWh baterijo, ki se lahko regenerira z izmeničnim tokom (kot pri najpogostejših wallboxih in stebrih) z močmi do 11 kW; alternativno pa s hitrimi enosmernimi lahko dosežete celo 50 kW (po podatkih proizvajalca se napolni od 10 do 80 % v samo 25 minutah).
Žal, dizelski GTD ne bo imel naslednikov, medtem ko bo štirikolesni pogon na voljo samo za turbobencinski motor 2.0 s 204 KM. Še večjo moč in okrog 100 km električnega dosega omogočajo novi priključnohibridni pogoni v Golfu, ki so dodatno opremljeni s funkcijo za hitro polnjenje z enosmernim tokom (DC). Za vse voznike, ki nimajo domače stenske polnilne postaje, so še zlasti zanimivi visokoučinkoviti 48-voltni blagi hibridni pogoni. V začetni fazi bo za modelsko serijo na voljo skupno devet različnih pogonov: blagi hibridni (eTSI), priključnohibridni (eHybrid in GTE ), turbobencinski (TSI) in turbodizelski (TDI). Še bolj športen je postal Golf GTI 1 , ki je v primerjavi s predhodnikom močnejši. Nadaljnje izpeljanke Golfa bodo postopoma sledile v letu 2024.