Po šestih letih se Amarok tudi pri nas predstavlja tehnično in vidno temeljito prenovljen. Toda najpomembnejša novost se skriva pod pokrovom motornega prostora. Gre za zmogljivi in varčni 6-valjni motor TDI. Oblikovno prenovljen je predvsem sprednji del vozila, v notranjosti pa nova armaturna plošča , kar ustreza Volks­­­wagnovim najnovejšim oblikovalskim smernicam. Omeniti velja tudi električno nastavljive, ergo­nomske sedeže ter nove multimedijske in varnostne sisteme, kot je denimo funkcija več naletnega zaviranja.

 

amarok-12

 

Novi Amarok ponuja tri različne stopnje motorne moči. Živahni in odzivni trilitrski dizelski motorji V6 z izrazitejšo krivuljo navora izpolnjujejo zahteve po večji elastičnosti pri nizkem številu vrtljajev in nižjo porabo. Že pri manj kot 1.500 vrtljajih na minuto razvijejo maksimalni navor 450, 500 oz. 550 Nm. Moč motorjev, ki so predvideni za trge z emisijskim normativom EU6, znaša 120 kW (163 KM), 150 kW (204 KM) oz. mogočnih 165 kW (224 KM). Kombinirana poraba dizelskega goriva pri novem Amaroku s 165 kW in 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom pred­vidoma 7,6 l/100 km in nikimi emisijami CO2 199 g/km. V kombinaciji s stalnim štirikolesnim pogonom 4MOTION je na voljo tudi 8-stopenjski avtomatski menjalnik.
amarok-05

 

Z dolžino 5,25 m in širino 2,23 m (vključno z zunanjima ogledaloma) želi Amarok izpolniti vsa pričakovanja voznikov klasičnih pickupov. V vseh različicah je za varnost enako poskrbljeno. Volkswagnova večkrat nagrajena funkcija večnaletnega zaviranja lahko pomaga preprečevati sekundarna trčenja. Funkcija večnaletnega zaviranja po trčenju (v okviru sistemskih omejitev) avtomatsko zavira vozilo, še preden lahko voznik sam reagira. Na ta način se zmanjša silovitost trčenja in v idealnem primeru je mogoče preprečiti nadaljnja trčenja. Voznik lahko kadarkoli ponovno prevzame nadzor nad vozilom. novi multimedijski sistem, ki opcijsko lahko vključuje tudi App Connect, Guide & Inform ali Car Net.

 

amarok-26

 

Tovorna površina 2,52 m2 štirivratnega Amaroka je dovolj široka za prečno naloženo euro paleto, njena nosilnost pa lahko znaša več kot tono (odvisno od izbrane opreme). Poleg tega bo z nekaterimi izvedbami novega Amaroka v prihodnje mogoče vleči tovor z maso do 3,5 tone. Za tovorni prostor je po želji mogoče izbrati različne okrasne zaščitne loke, pokrove in obloge, odločite pa se lahko tudi za trdo streho tovor­nega prostora.

 

amarok-21

 

Po zmogljivosti motorjev bo moč izbirati tri različne zasnove pogona:  klasični pogon zadaj ter pogon 4MOTION, bodisi s pogonom zadaj in vklopljivim pogonom sprednje preme v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom bodisi s sistemom stalnega štirikolesnega pogona in diferencialom torsen z 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Vse tri možnosti vključujejo elektronsko zaporo diferenciala (EDS) z avtomatskim poseganjem v zaviranje, ki preprečuje enostran­sko spodrsavanje koles. Po zaslugi EDS se pogonska moč vedno prenaša na kolo z najboljšo vlečno silo. Poleg tega Volkswagen za vožnjo po zahtevnejšem terenu opcijsko ponuja mehansko zaporo diferenciala na zadnji premi. Amarok 3,0 Highline 4M Aut.je različica z vrha ponudbe in s ceno 42.720 evrov. Ta je najprej na voljo slovenskim kupcem, v drugi polovici leta 2017 pa prideta še različici z manjšim motorjem, kot osnovna različica s samo zadnjim pogonom za 32.900 evrov.