Volvo Cars je konec minulega tedna v Gentu v Belgiji začel s proizvodnjo najnovejšega popolnoma električnega modela C40 Recharge. Gre za drugi popolnoma električen avtomobil znamke Volvo Cars in najnovejšega v nizu novih povsem električnih avtomobilov, napovedanih v prihodnjih letih. Do leta 2030 želi podjetje Volvo Cars prodajati samo popolnoma električne avtomobile, kar je ena izmed najbolj ambicioznih strategij elektrifikacije v avtomobilski industriji. Prav tako naj bi do leta 2040 postala podnebno nevtralno podjetje.
Volvo načrtuje v prihodnjih letih več dodatnih električnih modelov avtomobilov, kar 50 odstotkov svetovnega obsega prodaje naj bi že do leta 2025 sestavljali popolnoma električni avtomobili, preden bo do leta 2030 popolnoma električen celotni obseg prodaje.
C40 Recharge predstavlja mejnik za novo poslovno strategijo podjetja. Na voljo je na spletu prek spletnega mesta volvocars.com na izbranih trgih po vsem svetu. Kupci lahko vozilo naročijo iz udobja lastnega doma ali oddajo spletno naročilo skupaj s svojim prodajalcem.
Tako kot XC40 Recharge je tudi C40 Recharge opremljen z enim izmed najboljših informacijsko-razvedrilnih sistemov na trgu, ki je bil razvit skupaj z Googlom in temelji na operacijskem sistemu Android. Potrošnikom ponuja vgrajene Googlove aplikacije in storitve, na primer Google Assistant, Google Maps in Google Play.
Neomejeni podatki omogočajo vrhunsko povezljivost, C40 Recharge pa je zasnovan za brezžični sprejem posodobitev programske opreme. To pomeni, da se bo po izstopu iz tovarne sčasoma še izboljševal.
Pogon novega C40 je sestavljen iz dveh elektromotorjev, enega na sprednji in enega na zadnji osi, ki ju poganja 78-kWh baterija, ki jo je mogoče hitro napolniti, in sicer od 10 do 80 odstotkov v približno 40 minutah. Zagotavlja predvideni doseg približno 440 km.