Giulietta je z rahlim liftingom, da bi bila podobna novi Giulii, bolj Alfa Romeo kot kdajkoli. S športnim paketom Veloce pa so te ambicije jasne že na prvi pogled : zatemnjena zadnja stekla, znižano podvozje, 18-palčna platišča, značilna prednja maska v obliki ščita temno sive barve, v spodnjem delu obrobljena rdeče, športna izpušna cev, športni pragovi, športni odbijači, ohišje zunanjih vzvratnih ogledal, zunanje kljuke na vratih…če pogledamo na hitro. Lifting je opravil svoje. Giulietta kljub letom izraša še vedno modern in dokaj individualen slog.

 

alfa-romeo-giulietta_0299

 

Kaj pa notranjost? Ta je glede na zunanjo belo perla barvo karoserije v kontrastni črni barvi, vključno s stropom in stebrički. Poudarjeno športno naravo izdajajo novi volanski obroč z rdečimi šivi, športni pragovi, kromirana obloga notranjega praga, športne aluminijaste stopalke z naslonom za nogo, okrasni aluminijasti vložki na armaturni plošči v temni barvi in druge podrobnosti, vendar že to je dovolj, da da vozniku vedeti, da si lahko da duška, če hoče.

 

 

alfa-romeo-giulietta_0292

 

 

S športnega vidika dizelski motor, 1,6-litrski Multijet s 120 KM, na papirju ne obljublja prav veliko. Tudi pogled na novi robotizirani menjalnik TCT z dvojno sklopko, glede na dosedanje izkušnje z njihovimi robotiziranimi menjalniki, poraja kakšen dvom. Toda že po nekaj kilometrih, se bodo dvomi razblinili. Kljub nižje in bolj togo nastavljenemu vzmetenju, kar se v vožnji takoj začuti, jamči Giulietta še vedno dobro potovalno udobje. Odzivna, gibka in z nadpovprečno zanesljivo lego, tudi ob ostrih zahtevah voznikove noge. Giulietta je v vožnji intuitivna, prijetna in enostavno vodljiva.

 

alfa-romeo-giulietta_0290

 

Motor je tekoč in redkokdaj povzdigne glas. Vozniku se zdi, kot bi bil vedno na preži, še posebno ob športni izbiri načina Dynamic, ko je v trenutku v zgornjem območju vrtljajev. V športnem načinu vožnje postane tudi volan odločnejši. Menjalnik, 6-stopenjski z dvojno sklopko, prepriča v celoti. Prenosi so mehki in hitri. Ne manjka niti ročni način z ročicama ob volanu. Voznik ima občutek, da je Giulietta odzivnejša od 10,2 s, kolikor znaša uradni pospešek. Najvišja hitrost 195 km/h ne dopušča dvomov. Povprečje porabe ostaja v zmernih okvirjih dobrih sedmih litrov.

 

alfa-romeo-giulietta_0288

 

Voznikovo ugodje v vožnji je visoko in na trenutke dviga tudi adrenalin. V teh trenutkih je manj pomebno, da je notranjost po prostoru skromnejša, še posebno zadaj, enako velja za prtljažnik, kakor tudi, da bi lahko s prenovo nudila potnikom kakšno odlagalno mesto več in mogoče še kaj. Voznika v the trenutkih navdajajo občutki, da Giulietta ni bila nikoli boljša kot zdaj, da je bolj Alfa Romeo kot kdajkoli.