Mazda3 v beli Arctic barvi karoserije in kontrastnimi, posebnimi 18-palčnimi platišči mer 215/ 45 R18, večjimi kot sicer, pritegne več kot kašen pogled, čeprav ta petvratna kombi limuzina ne sodi več med najnovejše. V izvedbi Takumi je tudi notranjost z delnim usnjenim oblazinjenjem v črni barvi v privlačnem kontrastu z zunanjo belo barvo. To je v glavnem tudi vse, kar se razume oziroma vidi v različici Takumi. Ni ravno veliko, vendar z nekaterimi premišljenimi potezami so mazdini oblikovalci še vedno dinamičnemu videzu Mazde 3 vdihnili nekaj dodatne živahnosti.

 

Takumi 11

 

Mazdin značilni KODO design je petvratni različici že v zasnovi prispeval dokaj agresiven podolgovat dizajn. Z dolžino 4,47 m je Mazda3 večja od tekmic v tem razredu. Dinamično je zasnovana tudi notranjost, s športno zasnovanim komandnim mostom in kratko, natančno prestavno ročico, da so občutki za volanom na enaki ravni. Prostora je dovolj, tudi za noge potnikov zadaj, čeprav je potovalno udobje večje s štirimi kot petimi potniki. Diskreten prtljažnik ponuja osnovnih 364 litrov prostora. Mazda 3 je tudi v ovinkih gibčna in natančna, kjer prideta do izraza neposreden volan in solidno vzmetenje, čeprav ne športno togo. Izpostaviti velja še nizko maso vozila in enostavno vodljivost ter lego na asfaltu, ki jo voznik začuti, kljub ne ravno športno naravnanem motorju.

 

Takumi 13

 

Gre sicer za dvolitrski bencinski štirivaljnik s samo 120 KM, ki mu ne ležijo kakšne športne vragolije pač pa je bolj za sicer hitre, toda še vedno sproščene vožnje. Z mesta do 100 km/h pospeši v 8,8 s, kar ni slab podatek, kakor tudi ne najvišja hitrost 198 km/h. Malo slabše je povprečje porabe, ki se v mestni in medmestni vožnji, sploh ob živahnejši, povzpne tudi za dva litra nad uradnim 6,4 l/100 km.

 

IMG_7985

 

Veliko prijaznejša je cena 19.590 evrov za živahno in dokaj bogato opremljeno različico Takumi, z osrednjim 7-palčnim zaslonom z navigacijo, kakovostnim audio sistemom Bose z večfunkcijskim nadzornim sistemom in vrtljivim gumbom na sredini med sedežema, električno nastavitvijo voznikovega sedeža, usnjem na volanu in prestavni ročici in še bi lahko naštevali, tako kot varnostne sisteme z radarskim tempomatom in nadzorom stabilnosti, spodrsavanja, menjavanja voznega pasu ter vsega, kar mora imeti na nadpovprečni ravni. V tem razredu je, dokaj razumljivo, zelo zaželjena in kmalu bo z novim varčnim dizelskim motorjem, še bolj.