Dizajn je v estetskem pogledu še vedno izjemen, neprimerljiv z najbližjimi tekmeci, skladen, dinamičen, zelo oseben, če hočete ter predvsem dominanten, tudi nad notranjim prostorom, kjer ga ni ravno v izobilju. Zlasti zadaj. Vendar to še ne pomeni, da se potniki počutijo utesnjeno, še najmanj voznik in njegov sopotnik(ca) na desni strani, ne glede na širino vozila 1,77 m.

 

 

Zadaj je prostor odmerjen za dva, ki ne bosta ravno iztegnila nog in tudi streha je zelo blizu nad glavo, kljub višini 1,56 m. V sorazmerju z dolžino vozila 4,28 m in potniškim prostorom je prtljažnik z osnovnimi, ne ravno razkošnimi 350 litri razmeroma dostopen. S podiranjem zadnje klopi ga je moč povečati na 1260 l, kar je za par, ki se odpravlja na dopust povsem dovolj, mlajša družina z otroci pa se mora odločiti za najnujnejše ali za potovalni kovček na strehi in potem je problem rešen.

 

 

Notranjost je zasnovana okusno, v športnem slogu, brez odvečnih gumbov in stikal. Pred voznikom je največji instrument merilnik vrtljajev, v motorističnem slogu in na sredini več funkcijski 7-palčni zaslon na dotik, ki se ga upravlja z večjim vrtljivim in osnovnimi gumbi med sedeži. Navigacija je samo za doplačilo. Športen navdih začuti tudi voznik, ne samo ob pogledu na instrumente pred seboj, relativno majhen volan in oprijemljive sedeže, temveč tudi, ko roka seže po kratki prestavni ročici s kratkimi napeto natančnimi prenosi, v značilnem mazdinem slogu.

 

 

Mazda CX-3 je dokaj živahna, gibčna in spretna, ne samo v ovinkih temveč tudi v mestnem prometu, kar daje vozniku posebno zadovoljstvo, čeprav znani dvolitrski bencinski motor 88 kW / 120 KM ni ravno športne narave. Tudi največji navor 204 Nm pri 2.800 vrtljajih ne dovoljuje lenarjenja s prestavno ročico. Zazna vsak večji klanec in zahteva nižjo prestavo. Ubogljivi in natančni ročni 6-stopenjski menjalnik  bo vozniku enako všeč kot v večjih Mazdah. Z mesta do 100 km/h pospeši v 9 s, kar ni slab podatek, kakor tudi ne najvišja hitrost 198 km/h.

 

 

Malo slabše je povprečje porabe, ki se v mestni in medmestni vožnji, sploh ob živahnejši, povzpne tudi za dobra dva litra več od obljubljene uradne, na 7,4 l/100 km. Ob ostrejši vožnji se poraba približa celo 9-tim litrom. Voznik, če je sam, lahko brez težav vozi zmerno s povprečjem 6,9 l/100 km. Cena je spodbudna. Kupec lahko Mazdo CX-3 odpelje že za malenkost manj kot 20 tisoč. Uradno po ceniku je 20.260 evrov. Z bogato serijsko opremo paketa Revolution, s 7-palčnim TFT zaslonom, head-up displayem, kakovostnim radijskim aparatom, v usnje oblečenim večfunkcijskim volanom in dvolitrskim bencinskim motorjem, bo Mazdo CX-3 vsakdo brez večjih zadržkov vzel v ožji izbor, če se bo pri nakupu odločal med različnimi tekmeci tega kompaktnega razreda..

 

Komentiranje je onemogočeno