Dovolj sta le črki ST, kar pomeni Sport Technologies, da ljubiteljem dvigneta adrenalin v krvi. Tudi Fiesta z novim trivaljnim 1,5-litrskim bencinskim motorjem 200 KM lahko izzove precejšnjo dozo adrenalina, nič manjšo kot kot njena predhodnica Fiesta ST z 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom. Fiesta ST je drugačna od ostalih Fiest že po videzu, agresivni prednji maski motorja, športnimi krilci pod pragovi, usmernikom zraka v podaljšku strehe in 18-palčnimi platišči namesto 17-palčnih, ki so sicer za doplačilo. Voznika v notranjosti sprejmejo sedeži Recaro z odlično bočno oporo, prestavno ročico ST in spodaj ravnim športnim volanom s prešitim oblazinjenjem, skladnim s šivi na ročici ročne zavore in manšeti prestavne ročice. Tudi zvok je drugačen. Vabljivo poln, športen…dodatno ojačan s tehnologijo aktivnega ventila izpušnega sistema, ki ga stopnjuje skladno z izbiro voznega načina: Normal, Sport in Track ter v povezayi z nižjim in trše nastavljenim športnim vzmetenjem.

Adrenalina željni so že s prvo dozo hitro potešeni, da si želijo še več, če se le pokaže priložnost za to. Fiesta ST se odziva hitro in zelo suvereno. Z največjo lahkoto ‘skoči’ do zgornje meje 6.500 vrtljajev. Lahkotnost in progresivnost v vožji skoraj podzavestno zavede voznika v visoke vrtljaje tako hitro, da šele, ko ga ‘odreže’ pogleda na števec vrtljajev. Fiesta ST potrebuje z mesta do 100 km/h le 6,5 s in lahko slepo verjamete, da z lahkoto doseže najvišjo hitrost 232 km/h. Natančen 6-stopenjski ročni menjalnik s kratkimi hodi je v celoti usklajen z zahtevami motorja in s tem voznika.

Vzmetenje je togo, kot se od športnega avtomobila pričakuje, vendar ne toliko, da bi ga čutili v križu ali kje drugje. Voznik bo z največjim zadovoljstvom zapeljal Fiesto tudi v hitre ovinke, kjer dokazuje presenetljivo odločnost pri hitri menjavi smeri ter hkrati stabilnost in zanesljivo lego. Mehanski diferencial z omejenim zdrsom, ki bi lahko bil na voljo serijsko in ne samo za doplačilo, omogoča še boljši oprijem v ovinkih. Najbolj ‘vročim’ pa je prav tako za doplačilo na voljo nadzor speljevanja (Launch Control). Gre za hitro pospeševanje iz mirujočega starta, s posebnim grafičnim prikazom na instrumentni plošči.

Na dodatno zmanjšanje goriva vpliva Fordov sistem za izklop valja trivaljnega motorja. Povprečje porabe, kljub ostri vožnji beleži informativno le 8,3 l/100 km. V dokaj bogati serijski opremi ne manjkajo sistem za povezave SYNC 3, vrhunski zvočni sistem in ne nazadnje niti tehnologije za pomoč vozniku. Omeniti velja predvsem pomoč za ohranjanje voznega pasu s prepoznavanjen prometnih znakov. Nič seveda ni idealno in prav tako ne v tem primeru. Mogoče bo koga zbodla denimo podpovprečna kakovost plastičnih oblog vrat. Zaradi širokega prednjega stebrička je vidljivost ne samo nazaj tudi predvoznikom slabša, še posebno pri zavijanju v levo, česar niti nizka ogledala ne morejo popraviti. Kakorkoli, Fiesta ST tudi cenovno s 25.370 eur, dokazuje, da ne gre za običajno Fiesto.