RSS "Vozili smo"

Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm Veloce - zelo blizu "štiriperesni"

Alfa Romeo Giulia 2,2 JTDm Veloce – zelo blizu “štiriperesni”

Veloce, torej hitra. Če odmislimo “štiriperesno” Quadrifoglio, v vseh pogledih visoko “nad oblaki”, je Veloce takoj pod “njimi” in potem pridejo še vse ostale Giulie. Po videzu in zmogljivostih je bližja prestižni “štiriperesni” kot ostalim pod njo. Oznaka Veloce, torej, ni slučajna. Z novim 2,2-litrskim turbodizlom 210 KM in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki se ga […]

Vozili smo Golf Highline 2.0 TDI – Golf za skoraj 40 tisoč

Vozili smo Golf Highline 2.0 TDI – Golf za skoraj 40 tisoč

Osvežitvev sedme generacije ni doživela revolucionarnih sprememb. Oblikovno diskretna,kot po tradiciji, konkretnejša pa glede novih multimedijskih tehnologij, asistenčnih sistemov in predvsem bogatejšega izbora opreme. Med največjimi novostmi nove generacije je enolitrski bencinski trivaljnik s 110 KM, ki smo ga preizkusili med prvimi že maja letos. »Jagodni izbor« pa še vedno predstavlja 2,0-litrski TDI motor v […]

Vozili smo Citroen C-Elysee BlueHDI 100

Vozili smo Citroen C-Elysee BlueHDI 100

    C-Elysee s privlačnim imenom je pravzaprav nizkocenovna, klasična, štirivratna limuzina, ki je z osnovnim 1,2-litrskim bencinskim motorjem dosegljiva že za 10 tisoč evrov. Citroen jo izdeluje v Španiji skupaj s Peugeotom 301. Pravzaprav, sta dvojčka nastala na enaki mehanski osnovi Peugeota 208 in tudi oblikovno identična. Ločita se le po logotipu in nekaterih […]

Vozili smo Renault Twingo GT - vstopnica v Renault Sport

Vozili smo Renault Twingo GT – vstopnica v Renault Sport

Zadnja, tretja generacija modela Twingo, od septembra 2014 prihaja iz novomeškega Revoza vsporednoj s štirisedežnim smartom fourfour nemškega Daimlerja in široko paleto prilagoditev osebnemu okusu in potrebam. Tudi s športno ‘’popoprano’’ različico Twingo GT, ki povzema tehnične rešitve smarta fourfour, kar dodatno poudarja pomen sodelovanja z nemškim partnerjem.     Popolna preobrazba tretje generacije se […]

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport se ponovno potrjuje in dokazuje

Honda Civic 1.5 VTEC Turbo Sport se ponovno potrjuje in dokazuje

    Honda Civic pomeni Japoncem z vidika prodaje na globalni ravni enako kot Nemcem Golf, vendar sta si filozofiji popolnoma nasprotni. Če je Golf iz generacije v generacijo na videz enak, čeprav popolnoma nov in vsakokrat tudi za kakšen centimeter večji, je najnovejša, že deseta generacija Civica predvsem oblikovno drugačna od predhodne. Prav tako […]

Hyundai i30 T-GDI 120 STYLE v evropskem slogu

Hyundai i30 T-GDI 120 STYLE v evropskem slogu

Hyundai je novi i30 zasnoval in oblikoval v Nemčiji. Tudi oblikovalci so Nemci. Razlog je popolnoma jasen – približati se bolj kot doslej zahtevnemu evropskemu okusu. Dizajn tretje generacije pet-vratne kombilimuzine svežih in čistih linij poudarja izrazitejši sprednji del z veliko masko motorja, ozkimi žarometi in pokončnimi LED dnevnimi lučmi. Trenutnim oblikovnim smernicam sledi tudi […]

Vozili smo Mazdo CX-3 120 Revolution - še vedno v ožjem izboru

Vozili smo Mazdo CX-3 120 Revolution – še vedno v ožjem izboru

Dizajn je v estetskem pogledu še vedno izjemen, neprimerljiv z najbližjimi tekmeci, skladen, dinamičen, zelo oseben, če hočete ter predvsem dominanten, tudi nad notranjim prostorom, kjer ga ni ravno v izobilju. Zlasti zadaj. Vendar to še ne pomeni, da se potniki počutijo utesnjeno, še najmanj voznik in njegov sopotnik(ca) na desni strani, ne glede na […]

Ford Focus ST 2.0 TDCI 185 KM Powershift - za športni vsakdan

Ford Focus ST 2.0 TDCI 185 KM Powershift – za športni vsakdan

Med navadnim Focusom in vrhunskim RS 350 KM za športne puriste, ponuja Ford tudi srednjo možnost, s pravim razmerjem med obema. To je Focus ST za športni vsakdan in daljše poti, kar ob bencinski z 250 KM velja zlasti za novo dizelsko s 185 KM, ki je ne gre v ničemer  podcenjevati. Tako bencinska kot […]

Fiat Tipo 1,6 Multijet 120 Lounge - "Che Tipo"

Fiat Tipo 1,6 Multijet 120 Lounge – “Che Tipo”

  Fiat Tipo v petvratni izvedbi kombilimuzine nima razen zasnove in imena ničesar skupnega s svojim predhodnikom 90-tih let. Predstavil se je popolnoma na novo, kot tričlanske družine, ki jo sestavljata še štirivratna limuzina in karavanska izvedenka. Z dolžino 4,37 m je za 16 cm krajši od limuzine. Predstavlja fiatov odgovor nemškemu Golfu in predvsem […]

Nissan Micra 0.9 IG-T 90 CV Tekna - živahna in nemirna

Nissan Micra 0.9 IG-T 90 CV Tekna – živahna in nemirna

Tik pred začetkom poletja je Nissan minuli mesec, v juniju, predstavil novo Micro, ki jo je pred premierno pokazal že konec marca na letošnjem avtomobilskem salonu v Ljubljani. Gre za popolnoma novo peto generacijo prodajne uspešnice, ki je v tridesetih letih osvojila več kot 7 milijonov kupcev po vsem svetu, več kot polovico v Evropi. […]

Jeep Renegade 1,6 M-jet 120 TCT – izzivanje istoimenskega mita

Jeep Renegade 1,6 M-jet 120 TCT – izzivanje istoimenskega mita

Jeep Renegade izziva svojevrsten, sugestiven mit trdega, robustnega terenca, ki kliče po največjih pustolovščinah po severnoameriških predstavah, v puščavi, skalnatih pobočjih, rdeči zemlji ali značilni pokrajini ameriškega zahoda.  Pečat legendarne znamke Jeep je tudi v tem primeru jasen in opazen. Pri tem pa ni niti najmanj pomembno, da je Renegade, pravzaprav italijanski, da nastaja v […]

Ford Kuga 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift - za lažji "off road"

Ford Kuga 2.0 TDCi 180 KM AWD Powershift – za lažji “off road”

Z lansko diskretno prenovo, predvsem prednjega dela je Kuga pridobila na čistejših linijah in aerodinamiki, zlasti z aktivno masko motorja, ki v določenih situacijah omejuje dovod zraka za zmanjšanje kotalnega upora. Z dolžino 4,56 m zgleda večja kot sicer, kar gre pretežno na račun širine vozila 1, 84 m in ne nazadnje višine 1,70 m, […]

C4 PICASSO FEEL BlueHdi 120 S&S - formula ostaja enaka

C4 PICASSO FEEL BlueHdi 120 S&S – formula ostaja enaka

Čeprav se avtomobilski okusi, ki narekujejo nove trende, spreminjajo v smeri crossoverjev ali križancev, čemur se je prilagodil tudi sorodni Peugeot s svojima 3008 in najnovejšim 5008, vztraja Citroen še vedno pri enoprostorski zasnovi s C4 Picassom. V slogu svojih »kreativnih tehnologij«, ki predstavljajo osnovni moto znamke, stavi na svež dizajn in udobje, kar Picassu […]

Vozili smo:  F-Pace - prvi Jaguarjev SUV

Vozili smo: F-Pace – prvi Jaguarjev SUV

Nekaj značilnih enostavnih potez športnega F-type in nastal je F-Pace, prvi Jaguarjev SUV, eleganten, prostoren, udoben in hkrati praktičen. Za poslovne namene in družino, ki si lahko z dolžino 4,73 m in širino 1,94 m privošči udobje na ravni znamke in prostoren prtljažnik. Po velikosti je na sredini med Macanom in Cayennom, če iščemo vzporednice […]

Vozili smo : Mercedes GLC kupe 250d 4MATIC

Vozili smo : Mercedes GLC kupe 250d 4MATIC

Bolj samozavesten in po videzu drznejši od modela GLC predvsem zaradi močno nagnjene linije strehe proti zadku, daljši za 7 cm in nižji za 4 ustvarja bolj dinamičen, športen videz kupeja Sport Utility po zadnjih modnih trendih tega premium razreda. Športnost kupeja še dodatno izpostavlja diamantna maska hladilnika s sredinsko nameščeno zvezdo in lamelo ter […]

Vozili smo : Toyota C-HR 1,2 turbo

Vozili smo : Toyota C-HR 1,2 turbo

Toyota C-HR ali Coupe High-Rider je crossover ali križanec srednje velikosti, z dolžino 4,36 m, izvirne zasnove in drzne, nenavadne oblike. Na prvi pogled zgleda večji, bolj zaradi višine kot dolžine, oziroma obojega. Drzen dizajn, z naostreno in dodelano linijo karoserije, z vidno poudarjenimi blatniki, majhnimi steklenimi površinami in kupejevskim rezom strehe in zadnjim steklom […]

Vozili smo: Mercedes-Benz CLA 220d

Vozili smo: Mercedes-Benz CLA 220d

  CLA je štirivratni kupe z novo, izvirno interpretacijo najmanjše limuzine Mercedes-Benz. Nastal je na tehnični osnovi razreda A, estetsko pa v duhu večje, prestižnejše limuzine CLS, z visoko bočno linijo, nizkimi steklenimi površinami in klinastim zadkom. Z zadnjo diskretno osvežitvijo je silhueta kupeja za spoznanje izrazitejša, z značilno oblikovanimi lučmi dinamičnega zadka z vgrajenimi […]

Vozili smo Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline

Vozili smo Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline

Z osvežitvijo sedme generacije, ki ni doživela revolucionarnih sprememb, je prišel v Golfa tudi novi enolitrski bencinski trivaljnik s 110 KM. Preizkusili smo ga s 7-stopenjskim DSG menjalnikom, ki je z osnovno ceno 20.858 evrov za dva tisoč dražji od ročne 6-stopenjske različice. Toda to razliko že po prvih kilometrih odtehta v celoti, čeprav se […]

Vozili smo : Renault Scenic dCI 130

Vozili smo : Renault Scenic dCI 130

Linije četrte generacije Scenica zvesto sledijo oblikovno napredni študiji R-space iz leta 2011. Novi Scenic je kompaktni enoprostorec moderne zasnove in oblike, aerodinamično napetih, izvirnih linij, z dolgim poševnim vetrobranskim steklom. Estetsko privlačen videz potrjujejo tudi 20-palčna platišča, namenjena vsem različicam. Velika platišča s širokimi pnevmatikami, ki so razvite prav za Scenica, zato ne vplivajo […]

Vozili smo Abarth 595 Competizione

Vozili smo Abarth 595 Competizione

Kako spraviti 180 živahnih konjev v mali avto z dolžino vsega 3,60 m in ustvariti pravo malo »bombo«, ki se lahko v trenutku vname, zna samo Abarth, ki utrjuje sloves kompaktnega, lahkega in okretnega vozila ter edinstvenosti tako glede konfiguracije kot posebnih prilagoditev različnim stopnjam moči. Novi Abarth 595, lansko leto prenovljen, je pri nas na izbiro […]

  • Znamke

  • Poišči po datumu

    September 2017
    M T W T F S S
    « Aug    
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  
  • Kaj so všečkali…