Kitajski proizvajalec vozil BYD je v letu 2024 dosegel izjemne prodajne rezultate, saj je v primerjavi z letom 2023 prodajo izboljšal za več kot 40 %. Velik delež tega uspeha gre pripisati priključnim hibridnim modelom, ki so postali ključen del prodajnega portfelja podjetja. Poleg tega BYD uspešno širi svojo prisotnost tudi zunaj domačega, kitajskega trga.
Leto 2024 je bilo za BYD rekordno. Podjetje je v zadnjih 12 mesecih prodalo skoraj 4,3 milijona vozil po vsem svetu, kar predstavlja izjemen dosežek, še posebej ob močni konkurenci na domačem kitajskem trgu. Presenetljivo je, da električni avtomobili predstavljajo manj kot polovico njihove celotne prodaje – teh so prodali 1,76 milijona enot. Kljub temu BYD ni prehitel Tesle, ki je v istem obdobju prodala nekaj manj kot 1,79 milijona električnih vozil.
Velik uspeh za BYD so predstavljali priključni hibridni modeli, katerih prodaja je močno narasla, zlasti po tem, ko je podjetje marca 2022 prenehalo s proizvodnjo in prodajo vozil, ki jih poganjajo izključno motorji z notranjim zgorevanjem.
BYD je v letu 2024 skupno prodal 4.272.145 vozil, kar predstavlja 41,26 % rast v primerjavi z letom 2023. Med temi je bilo kar 4.250.370 enot osebnih vozil (+41,07 % v primerjavi s prejšnjim letom), medtem ko je bilo prodanih 21.775 enot gospodarskih vozil, kar pomeni izjemen 89,17 % porast.
V globalnem kontekstu, kjer povpraševanje po električnih vozilih sicer upada, je BYD prodal 1.764.992 električnih vozil, kar je 12,08 % več kot v letu 2023. Še večji porast je zaznan pri priključnih hibridih, saj so jih v obdobju od januarja do decembra 2024 prodali 2.485.378 enot, kar pomeni 72,83 % rast.
Največ prodaje je BYD pričakovano dosegel na domačem kitajskem trgu, kjer je bilo opravljenih več kot 3,5 milijona dobav. Kljub temu pa podjetje vse bolj širi svojo prisotnost tudi na mednarodnih trgih, kjer se prodajne številke nenehno povečujejo.



