Kitajski proizvajalec Changan bo v naslednjih dveh letih na evropskem trgu predstavil svoji električni znamki Avatr in Nevo, hkrati pa razmišlja tudi o širitvi ponudbe na segment lahkih gospodarskih vozil. To je v intervjuju za Reuters povedal Klaus Zyciora, podpredsednik podjetja in globalni vodja oblikovanja.
Podjetje se je doslej v Evropi osredotočalo predvsem na popolnoma električna vozila, a je odprto tudi za širitev ponudbe. Če bi se pokazalo dovolj povpraševanja, bi lahko pod znamko Changan na evropske trge uvedli tudi hibride in priključne hibride, je pojasnil Zyciora. »Pričeli bomo z raziskovanjem trga in ugotovili, kako konkurenčni so lahko naši modeli. V bližnji prihodnosti prihaja veliko novih izdelkov,« je dejal.
Changan je marca napovedal, da bo prodajo začel v desetih evropskih državah. Trenutno je na voljo električni SUV Deepal S07, prihodnje leto pa se mu bo pridružil še manjši model Deepal 05. Podjetje poleg tega načrtuje gradnjo proizvodnega obrata v Evropi, kar bi mu omogočilo izognitev carinam Evropske unije na kitajska električna vozila.
S tem se Changan pridružuje vedno širši skupini kitajskih avtomobilskih proizvajalcev, ki vstopajo na evropski trg. Med njimi so največje kitajsko avtomobilsko podjetje BYD, največji izvoznik Chery ter znamke Xpeng in Zeekr.
Avatr predstavlja premijsko električno znamko koncerna Changan, medtem ko se Nevo osredotoča na širši nabor modelov – od manjših avtomobilov do športnih terencev. Podjetje razpolaga tudi s tehnologijo podaljševalnikov dosega (range extender), ki uporabljajo manjši bencinski motor kot vir energije za polnjenje baterije. Če bo Evropska komisija to tehnologijo dovolila v okviru prehoda na električno mobilnost, bo Changan razmislil o njeni vključitvi v evropsko ponudbo.




