Audi e-tron GT, popolnoma električen in povsem drugačen Audi od ostalih, bo od danes naprej naprodaj v vseh pooblaščenih prodajnih salonih držav evropske 27-erice in v Združenem kraljestvu. Prednaročila za novi Audi e-tron GT so v Ingolstadtu začeli sprejemati že v sredini februarja in kot pravijo, je zanimanje veliko. Na voljo je v dveh različicah: Audi e-tron GT in Audi RS e-tron GT. Oblikovno in predvsem tehnološko revolucionaren ima dva zmogljiva električna motorja, po enega na vsaki osi in v obeh primerih tudi z odzivnim električnim štirikolesnim pogonom. Skupno zagotavljata 350 kW (476 KM) in 630 Nm navora; v RS e-tron GT pa se te številke povzpnejo na 440 kW (598 KM) in 830 Nm navora. Litij-ionska baterija s 84 kWh omogoča modelom doseg do 488 kilometrov, medtem ko 800-voltna tehnologija zagotavlja izjemno hitro polnjenje akumulatorja.

RS e-tron GT2 je Audijev novi vodilni električni model, ki lahko od 0 do 100 km/h pospeši v 3,3 sekundah in doseže največjo hitrost 250 km/h. Podvozje visokim zmogljivostim kljubuje s prilagodljivim trikomornin zračnim vzmetenjem in elektronskim zaklepanjem diferenciala na zadnji osi. Zavorne ploščice prekrite z volframovim karbidom jamčijo jamčijo učinkovitejši zavorni sistem, medtem ko naj bi specifičen športni zvok ustvarjal primerno zvočno kuliso te, kot pravi Audi, tehnološke mojstrovine. Enako velja tudi za Audi e-tron GT quattro. Za oba modela so na voljo številne dodatne možnosti, vključno z 21-palčnimi platišči, štirikolesnim krmiljenjem, Matrix LED-žarometi z lasersko lučjo Audi in materiali sedežev z visokim odstotkom recikliranih materialov. V Nemčiji je vstopna maloprodajna cena Audija e-tron GT quattro 99.800 evrov, RS e-tron GT pa je na voljo od 138.200 evrov.