Bentley je predstavil novo različico Continental GT Supersports, ki prinaša vrnitev k tradicionalnim pristopom k zmogljivosti, čeprav znamka sicer pospešeno uvaja elektrifikacijo. Medtem ko je model Continental GT od modelnega leta 2025 na voljo izključno s priključno-hibridnim pogonom, je Supersports zasnovan povsem klasično, saj ga poganja 4,0-litrski V8. Motor razvije 657 KM in 590 lb-ft navora, kar ga uvršča med najzmogljivejše Bentleye doslej.

Model Supersports pomeni tudi pomemben mejnik za britanskega proizvajalca, saj gre za prvi projekt, razvit od začetka do konca pod vodstvom novega izvršnega direktorja Franka-Steffena Walliserja. Nekdanji Porschejev inženir je vodenje podjetja prevzel julija 2024, nova različica Continental GT pa po njegovih besedah kaže Bentleyjevo vrnitev k bolj izrazito športnim vozilom.

Da bi zmanjšali maso in izboljšali dinamiko, je Bentley odstranil zadnja sedeža, del zvočne izolacije in nekatere asistenčne sisteme za voznika. S tem je Supersports skoraj pol tone lažji od standardnega Continental GT. Spremembe so vidne tudi navzven: model prejme nižji sprednji odbijač z integriranim usmerjevalnikom zraka, razširjene reže na blatnikih, izrazit difuzor ter fiksno zadnje krilce, ki poudarjajo športno naravnanost vozila.

Supersports ohranja tradicionalno nastavitev štirikolesnega pogona, značilno za vse modele Continental GT od začetka proizvodnje leta 2003, vendar se tokrat poslavlja od običajne štirisedežne zasnove, saj je notranjost prilagojena bolj puristični vozni izkušnji.

Gre že za četrto uporabo oznake Supersports v zgodovini znamke, nazadnje leta 2017 pri drugi generaciji Continental GT. Tokratna različica bo izjemno omejena: Bentley namerava izdelati le 500 vozil. Naročila se bodo odprla marca, proizvodnja se bo začela v zadnjem četrtletju 2026, prve dobave pa so predvidene za leto 2027. Cene bodo razkrite pozneje.