DS Automobiles predstavlja DS 3 CROSSBACK kot mestni avto in kot avtomobil za dolge razdalje, ki se ne drži nobenih ustaljenih pravil. Ponaša se z naprednimi tehnologijami, med ostalim z žarometi DS MATRIX LED VISION, prilegajočimi se vratnimi kljukami s samodejno sprožitvijo, popolnoma digitalizirano voznikovo mesto in še bi lahko naštevali. Te funkcije gredo z roko v roki z bogato paleto opreme za varnost, s sistemi za pomoč pri vožnji (kot na primer sistem za samodejno vožnjo 2. stopnje), z udobnim in umerjenim ambientom ter težko primerljivo zvočno izolacijo, zagotavljajo uradni viri.

DS 3 CROSSBACK kot eleganten, dinamičen in oblikovno dovršen SUV cilja na tiste kupce, ki stavijo na najnovejše tehnološke rešitve in na veliko mero francoskega prestiža. Z modelom DS 3 CROSSBACK DS Automobiles piše novo poglavje nekdanje zgodovine, ki temelji na znamki Citroen. Vstopa v obdobje elektrifikacije. Kot izvedenka E-TENSE je DS 3 CROSSBACK na voljo s 100 % električnim pogonom, brez negativnih stranskih učinkov, ki bi lahko vplivali na slog, zmogljivost in uporabnost.

Francozi so prepričani, da napredne tehnologije zagotavljajo nova  vozniška doživetja, prežeta z udobjem, dobrim počutjem, brezskrbnostjo in užitki, in to na vseh vrstah poti in pri vseh vrstah rabe, ne glede na to, ali so se odločile za motor z notranjim zgorevanjem ali za 100 % električni pogon. DS 3 CROSSBACK predstavljajo kot koncentrat znamke DS: dovršenost in tehnologijo v kompaktni karoseriji. DS 3 CROSSBACK, ki je bil zasnovan in izdelan v Parizu, je vpeljal novo konstrukcijsko zasnovo CMP (Common Modular Platform). Slednja utira pot do novih obzorij, tako na področju tehnologije kot stila.


Na moderni in intuitivni digitalni instrumentni plošči (vsi tipi) si lahko voznik prikaže številne informacije o vožnji prek spustnega menija in s kar petimi različnimi in po meri nastavljivimi načini prikaza. Projekcijski prikazovalnik projicira na prosojen barvni zaslon, ki se nahaja v voznikovem vidnem polju, bistvene informacije za vožnjo: hitrost, podatke tempomata/omejevalnika hitrosti vozila, odčitane vrednosti s prometnih znakov, sisteme za pomoč pri vožnji in navigacijo. Na velikem sredinskem 10,3-palčnem zaslonu na dotik formata HD (največji v segmentu) je možno podvojiti vsebino s pametnega telefona in prikazati povezljivo navigacijo. Umeščen je na zgornji del upravljalne plošče za boljšo preglednost informacij med vožnjo..


DS 3 CROSSBACK z motorjem z notranjim zgorevanjem ali na električni pogon kot izvedenka E-TENSE: oba tipa motorja – z notranjim zgorevanjem in na električni pogon – je možno proizvajati na isti proizvodni linij v skladu s specifičnimi zahtevami strank. To je odličen način za prilagoditev spremembam na trgu in za prehod na druge vire energije. Motorji z notranjim zgorevanjem izpolnjujejo vse strožje zahteve emisijskih standardov (zlasti 3-valjni bencinski motor in dizelski motor 1.5 BlueHDi). Električni pogonski sklop, ki je opremljen z motorjem 100 kW (136 KM) in akumulator zmogljivosti 50 kWh za več kot 300 kilometrov avtonomije med vožnjo (cikel WLTP, kar ustreza 450 km po ciklu NEDC).


Novi DS 3 Crossback izpostavlja opremo in tehnologije nove generacije vključno s sistemi za pomoč pri vožnji in povezljive storitve, ki so tradicionalno rezervirane za višje cenovne razrede vozil. Cenovno se bencinska različica začenja z DS 3 Crossbackom 1.2L PureTech 100 S&S BVM6 pri 23.400 evrov, dizelska 1.5L BlueHDi 100 S&S BVM6 pa 24.700 evrov. BL/DS/