Lamborghini letos praznuje okroglih 60 let legendarnega motorja V12, ki že skoraj 60 let v središču pozornosti, ko govorimo o najbolj ikoničnih modelov superšportnikov iz Sant˙ Agate  Bolognese. Med njimi je na vidnem mestu Espada 400 GT, ki je bilo prvo Lamborghinijevo štirisedežno vozilo in je bil kar nekaj let najbolj prodajan model. Z izjemnim posluhom do tehničnih inovacij in v veliki meri tudi spredaj nameščenemu 4-litrskemu motorju Lamborghini V12, je bil kljub velikosti vedno izjemno hiter grand tourer. Ferruccio Lamborghini si je že od vsega začetka želel izdelati najhitrejši, najbolj razkošen in udoben grand tourer.

To je bil Espada 400 GT. Predstavljen je bil na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1968 in je več kot desetletje odlično utelešal to idejo. V Espado so lahko udobno sedeli štiri odrasle osebe. Imela je več prostora za prtljago in potnike kot  njegov predhodnik 400 GT 2+2 in Islero 400 GT 2+2. Poleg tega je Espada ponašala z izjemno končno obdelavo, z velikodušnimi količinami usnja in drugih rafiniranih materialov ter možnostjo vgradnje klimatske naprave. Servo volan je bil kot opcija predstavljen leta 1969 in je bil vključen v standardno opremo od leta 1972 dalje. Od leta 1974 je bila na voljo različica s samodejnim menjalnikom.

V Espado je bil vgrajen motor 60° V12 s prostornino 3,5 litra, izdelan leta 1963 s prostornino 3,5 litra. Motor je bil že leta 1964 povečan na 4 litre (3929 cc). Gre za izjemen primer tehnologije razvoja motorjev. Sposoben je bil razviti 325 KM pri 7200 vrt/min, ko je bil prvič vgrajen v Espado. Naslednja serija II predstavljena leta 1970, se je že hvalila z močnejšo različico, ki je bila sposobna razviti 350 KM pri 7500 vrt/min.

Sedanjost pa predstavljajo nova Tecnica, Huracán STO, EVO in Aventador Ultimae. To je le nekaj osupljivih superšportnih avtomobilov, ki sestavljajo Lamborghinijevo zasedbo tudi naletošnjem festivalu hitrosti v Goodwoodu.​