Evropski avtomobilski trg je julija zabeležil 5,5-odstotno rast v primerjavi z enakim mesecem lani, kažejo začasni podatki analitske hiše Dataforce. Največjo rast so dosegla priključno hibridna električna vozila (PHEV). Prodaja le-teh  je poskočila za 52 odstotkov, medtem ko so baterijska električna vozila (BEV) napredovala za 34 odstotkov.

Prodaja kitajskih znamk se je rahlo umirila, njihov tržni delež pa je zdrsnil na 5,3 odstotka z rekordnih 5,5 odstotka v juniju. Tesla je medtem nadaljevala z negativnim trendom, saj je prodaja padla za 37 odstotkov.

Med tradicionalnimi evropskimi proizvajalci so se najbolje odrezali Volkswagen Group (+12 %), Renault Group (+10 %), BMW Group (+12 %) in Ford (+17 %). Pri Stellantisu so rezultati ostali stabilni, saj je skupina zabeležila 1,3-odstotni padec.

Med kitajskimi znamkami so izstopali Chery, ki je s svojimi znamkami Omoda in Jaecoo dosegel kar 730-odstotno rast, ter BYD, ki je prodajo povečal za 231 odstotkov. Skupaj sta znamki prispevali več kot 22.000 vozil. Po drugi strani so Geelyjeve znamke, vključno z Volvom, izgubile 13 odstotkov.

Na ravni posameznih znamk so največje rasti dosegli Škoda (+30 %), Volkswagen (+14 %) in Cupra (+44 %), medtem ko so Audi (-10 %), Volvo (-17 %) in Seat (-18 %) zaostali. Posebno slabo se je odrezal Jaguar, ki je julija prodal le 28 vozil, kar pomeni 98-odstotni padec, pred načrtovano preobrazbo v luksuzno znamko električnih vozil.

Za prvih sedem mesecev letošnjega leta je skupna prodaja v Evropi sicer skoraj nespremenjena, z rahlo rastjo 0,1 odstotka na 7,93 milijona vozil.