Največja odlika novega prestižnega športnega avtomobila je vsekakor motor. Že ime 12Cilindri pove vse. Morda predstavlja zadnjega svoje vrste, zato je toliko bolj privlačen. Gre za izboljšani atmosferski 6,5-litrski motor V12, evolucijo legendarnega F140HD modela 812 GTS in Purosangue. Ponaša se z osupljivo zmogljivostjo 819 konjskih moči pri 9250 vrt./min in največji navor 500 Nm pri 7250 vrt./min, z vrtljaji motorja, ki segajo vse do 9500 vrt./min.
Motor pod edinstveno linijo karoserije v značilni rdeči barvi in opremljen z naprednim sesalnim sistemom iz ogljikovih vlaken, je zasnovan za hitrejše odzive in boljšo vozno dinamiko. Med naprednimi tehnologijami izstopajo sesalni kanali s spremenljivo geometrijo, lahek ventilski mehanizem in sklopi z zmanjšanim trenjem. Nova programska strategija Aspirated Torque Shaping (ATS) omogoča boljši navor pri nižjih vrtljajih, zlasti v tretji in četrti prestavi, kar zagotavlja izjemno odzivnost motorja in kar 80 % največje moči že pri 2500 vrt./min.
Za učinkovitejši prenos moči je Ferrari nadgradil menjalnik. Sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko, znan iz modela 812 Competizione, je nadomestil osemstopenjski menjalnik z gostejšimi prestavnimi razmerji in hitrejšim prestavljanjem. Čeprav je 12Cilindri zaradi dodatnih izboljšav težji za približno 73 kg, še vedno doseže osupljive zmogljivosti: od 0 do 100 km/h pospeši v 2,9 sekunde, hitrost 200 km/h pa doseže v manj kot 7,9 sekunde.
Enrico Galliera, vodja marketinga in prodaje pri Ferrariju, je poudaril, da je razvoj tega avtomobila trajal štiri leta, v času, ko je industrija govorila predvsem o elektrifikaciji. “Čeprav Ferrari prihodnje leto predstavlja prvo popolnoma električno vozilo, je 12Cilindri povsem drugačen. Brez hibridnega sistema se vrača k našim koreninam – gre za moderno reinterpretacijo zmogljivosti in prestiža, ki sta zaznamovala Ferrarije GT iz 60. in 70. let,” je povedal Galliera. “Pomislite na 12Cilindri kot na najsodobnejšega mišičnjaka s stilom in prefinjenostjo.”
Paška cesta na Hrvaškem je nedvomno idealna kulisa za izzivanje adrenalinskih užitkov in Ferrari ni ni med prvimi, ki jo odkriva.