Prišel je čas sprememb tudi za Focusa. Ford je včeraj prvič razkril osveženo izvedbo srednje velikega družinskega modela, ki mu je namenil izrazitejše oblikovanje in varčne elektrificirane pogonske sklope ter napredne tehnologije za povezljivost in pomoč vozniku. Z oblikovnega vidika je največjo osvežitev doživel prednji del, ki je praktično popolnoma nov, z večjo masko motorja in logotipom v sredini, prej na pokrovu motorja. Navdih prihaja iz Fordove filozofije oblikovanja osredotočene na uporabnika.

Novi žarometi LED, ki ustvarjajo izrazitejši in učinkovitejši svetlobni podpis, so del serijske opreme vseh različic novega Focusa. Izvedbe s petimi vrati in karavani imajo za vrhunski videz zatemnjeno lečo zadnjih luči, zadnje luči LED bolje opremljenih različic pa odlikuje nova notranja zasnova s temnejšim srednjim delom in privlačnim novim svetlobnim vzorcem, ki se razlikuje glede na posamezne različice Titanium, ST-Line in Active. Vsaka ima edinstvene oblikovne elemente. Na voljo pa sta tudi paket X z bogato opremo in razširjeni ekskluzivni paket Vignale.

Sistem SYNC 4 zdaj dopolnjuje povsem nov 33,6 cm (13,2-palčni) osrednji zaslon na dotik z intuitivnim vmesnikom, s katerim voznik ni nikoli več kot en ali dva dotika oddaljen od katere koli aplikacije, informacije ali nadzora, ki ga potrebuje, zagotavlja Ford. Novi zaslon na dotik vključuje tudi krmilnike za funkcije, kot sta ogrevanje in prezračevanje, ki jih je bilo treba prej aktivirati s fizičnimi gumbi.

48-voltni blagi hibridni 1,0-litrski pogonski sklop EcoBoost Hybrid za novega Focusa, ki je na voljo z močjo 125 KM in 155 KM, je na voljo tudi s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Novega Focusa lahko poganja tudi Fordov 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost z močjo 100 KM ali 125 KM ter šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Novi Focus uvaja tudi možnost samodejnega menjalnika za varčne 48-voltne blage hibridne pogonske sklope EcoBoost Hybrid z močjo do 155 KM. Športni Focus ST pa poganja motor Ecoboost z močjo 280 KM s 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko Powershift. Vozniki, ki vsako leto prevozijo veliko kilometrov, lahko izberejo Fordov 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue z močjo 95 KM ali 120 KM;

 

Sedemstopenjski samodejni menjalnik Powershift z dvojno sklopko je zamišljen predvsem za manj zahtevno vožnjo – zlasti v mestnem prometu in prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Med naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku, ki so prvič na voljo v Focusu, je tudi sistem za nadzor mrtvih kotov z asistenco, ki lahko preverja, ali se v voznikovem mrtvem kotu z zadnje strani bližajo vozila in lahko s pomikom volana v nasprotni smer opozori voznika ter ga odvrne od spremembe voznega pasu, če zazna potencialno nevarnost trčenja.

V skladu z odzivom uporabnikov je izboljšan tudi 1653-litrski prtljažnik karavanske izvedbe, ki uvaja novo ‘mokro območje’, talne in stranske obloge, ki jih je mogoče preprosto očistiti. Na voljo je tudi navpična pregrada za preprosto in učinkovito organizacijo prtljažnega prostora.