Skoraj šestdeset let od prihoda prvega Ford Mustanga, najpopularnejšega ameriškega športnega avtomobila, prave ikone med »mišičnjaki« (muscle cars), je prišel dolgo pričakovani trenutek. Ford je premierno razkril novo, sedmo generacijo, ki ostaja zvesta tradiciji in ne opušča preverjenega recepta. Zakaj bi? V 58 letih je Ford prodal več kot 10 milijonov Mustangov. Od leta 2014 je šesta generacija vsako leto najbolje prodajan športni avto na svetu.
Zato novi Mustang prihaja s še močnejšimi bencinskimi motorji in bogato tehnološko opremo. Pod prednjim pokrovom motorja ni sledu o elektrifikaciji, kar je najboljša novica za zaprisežene ljubitelje tega modela. Torej, samo bencinska, 2,3-litrski štirivaljnik s tehnologijo EcoBoost in atmosferski 5,0-litrski V8, ki je bil v četrti evolucijski fazi deležen številnih izboljšav, vključno z novim, zmogljivejšim sesalnim sistemom, kar mu omogoča 480 KM.
Novi Mustang, ki je nastal na sodobni, naprednejši platformi, bo na voljo v izvedbah kupe in kabriolet v 12 različnih barvah karoserije. Z osveženim in ostrejšim videzom, športno bolj napetih linij ohranja oblikovno vse značilnosti dosedanjih generacij, s poudarkom na dolgem pokrovu motorja, padajočo streho in kratkem zadku z napetimi boki.
Veliko več novosti je v notranjosti z višjo stopnjo digitalizacije s prenosom tehnologije iz električnega Mustanga Mach-E. V prvi vrsti gre za 12,4-palčno instrumentno ploščo, v celoti digitalno in z grafiko, ki se spreminja glede na izbrani način vožnje, z brezhibno povezavo s 13,2-palčnim osrednjim zaslonom za storitve, ki jih upravlja sistem Sync 4, združljiv z Apple Car Play in Android Auto. Od trenutnega Mustanga Mach-E je novi Ford Mustang podedoval tudi celovite pakete pomoči pri vožnji. In ravno pri dinamičnem obnašanju avtomobila, kot zagotavljajo inženirji, je bi narejen največji napredek, predvsem s prilagojenim natančnejšim in hitrejšim krmiljenjem kot v preteklosti. Vse v smeri čim večjega zadovoljstva v vožnji in varnosti.
Kdor bo želel še kaj več, lahko izbere posebno različico imenovano Black Horse. Od ostalih se loči po brušenih detajlih karoserije in posebnih oznakah. V primerjavi z “običajnim” GT ima Ford Mustang Black Horse (na zgornji sliki) dodanih nekaj mehanskih lastnosti, z lažjim in učinkovitejšim aluminijastim radiatorjem, povečanjem pretoka zraka v valjih, z izboljšavami na hlajenjenju in odmični gredi. Končni rezultat je 500 KM. Okrepljen je tudi okvir, ki je bolj tog zaradi posebnih zadnjih stabilizatorjev, in vzmetenja, ki imajo ojačane sprednje amortizerje.









