Ameriški proizvajalec Ford Motor Co. je na Kitajskem dosegel deveti zaporedni dobiček, kar pripisuje predvsem rasti izvoza iz največjega avtomobilskega trga na svetu. Po navedbah Ford China se je leta 2024 izvoz povečal za več kot 60 odstotkov na skoraj 170.000 vozil, predvsem v Jugovzhodno Azijo, na Bližnji vzhod in v Južno Ameriko.

Med glavnimi izvoznimi modeli so Equator Sport, Mondeo in Lincoln Nautilus. Ford hkrati pripravlja širitev proizvodnje z lokalno izdelanimi elektrificiranimi različicami SUV-ja Bronco, ki bodo kmalu na voljo na kitajskem trgu. Vozilo je bilo avgusta predstavljeno na avtomobilskem salonu v Chengduju.

Elektrificirani Bronco bo na voljo v dveh izvedbah: povsem električni (BEV) in z razširjenim dosegom (range extender). Električna različica bo imela dva elektromotorja in 105,4-kWh baterijo z dosegom do 650 kilometrov po standardu CLTC. Razširjena različica bo uporabljala 1,5-litrski turbo bencinski motor, dva elektromotorja in 43,7-kWh baterijo, kar omogoča 220 kilometrov električnega dosega oziroma do 1.220 kilometrov skupnega dometa.

Obe različici bosta opremljeni z lidarjem in več kot 30 senzorji in kamerami za napredne asistenčne sisteme. Proizvodnja bo potekala v partnerstvu z Jiangling Motors, kjer že izdelujejo tudi bencinsko različico Bronca.

Po rekordni prodaji 1,27 milijona vozil leta 2016 so Fordove prodajne številke na Kitajskem do leta 2022 upadle pod 500.000 enot zaradi prehoda trga na elektrificirana vozila. Zato je podjetje preusmerilo proizvodnjo na večje SUV-je in okrepilo izvoz.

Leta 2025 je Ford China ustanovil novo prodajno družbo v Šanghaju, s katero želi poenotiti trženje in prodajo vozil znamke Ford ter izboljšati učinkovitost in dobičkonosnost prodajalcev. Kljub šibkejšemu domačemu povpraševanju podjetje računa, da bo kombinacija izvoza in elektrificiranih modelov okrepila njegov položaj na kitajskem trgu.