Genesis bo v Evropi – vsaj začasno – ponudil zgolj električna vozila, saj hibridni pogonski sklopi postajajo vse bolj pomembni. Lani je znamka v ZDA povečala prodajo za 8,4 odstotka na skupno 75.003 vozil, pri čemer so električna vozila predstavljala manj kot 1 odstotek prodaje. Hkrati se je prodaja hibridov pri matični družbi Hyundai v ZDA povečala za kar 61 odstotkov.
Poleg električnih modelov bo Genesis uvedel tudi sistem električnih vozil s podaljšanim dosegom (EREV). Ta tehnologija združuje električni motor za pogon koles z motorjem z notranjim zgorevanjem, ki služi kot generator za polnjenje baterije. Pričakuje se, da bo EREV na voljo v Severni Ameriki do konca leta 2026, najprej v srednje velikih križancih Genesis in Hyundai. Od te tehnologije naj bi imela koristi tudi Evropa.
Prodaja in strategija v Evropi
Od vstopa na evropski trg leta 2021 se Genesis sooča z izzivom pridobivanja kupcev na ključnih trgih, kot so Združeno kraljestvo, Nemčija in Švica. Kljub temu so popolnoma električna vozila znamke ustvarila zdrav delež prodaje. Medtem ko je skupni obseg prodaje Genesisovih vozil v Evropi lani upadel za 23 odstotkov na 2.651 enot, so električna vozila predstavljala kar 52 odstotkov celotne prodaje, po podatkih analitske družbe Dataforce.
Genesis bo na evropskih trgih še naprej ponujal svoje povsem električne modele, vključno z limuzino G80 ter športnima terencema GV60 in GV70, medtem ko bo ukinil modele z bencinskim in dizelskim pogonom. Poleg tega je znamka napovedala širitev na nove evropske trge, čeprav podrobnosti še niso znane.
Fokus na storitvah in sprememba poslovnega modela
Genesis si prizadeva uveljaviti kot alternativa nemškim premium znamkam z močnim poudarkom na storitvah za stranke. “Obstaja povpraševanje po vrhunski storitveni izkušnji,” je poudaril Miller. “Nagovarjamo premium stranke, ki so morda razočarane nad obstoječo ponudbo.”
V Združenem kraljestvu, kjer je Genesisov največji evropski trg (46 odstotkov lanske prodaje v regiji), je blagovna znamka prešla s strategije neposredne prodaje na model agencijskega sodelovanja z obstoječimi trgovci. Genesis je zdaj v partnerstvu s petimi maloprodajnimi skupinami in vodi pogovore z dodatnimi sedmimi. “Želeli smo strankam omogočiti več fizičnih lokacij, kjer lahko vidijo in preizkusijo avtomobile,” je dejal Miller.
Strategija razvoja modelov
Blagovna znamka se ne namerava odzvati na premik konkurenčnega Lexusa proti manjšim SUV-jem, kot je model LBX. Namesto tega bo Genesis ohranil fokus na segmentih, ki so večji od Hyundaijevih, saj želijo nagovarjati drugačno ciljno skupino. Miller je ob tem dejal: “Ne želimo osvojiti enakega kupca.” (AMNews)




