Iz Združenega kraljestva prihaja Garagisti & Co. GP1, superšportnik, ki se vrača k “stari šoli” avtomobilizma – brez odvečne elektronike, z atmosferskim motorjem V12 in ročnim menjalnikom. Namenjena je voznikom, ki cenijo nefiltrirano vozniško izkušnjo in neposredno povezavo med človekom in strojem.

Pod karoserijo iz ogljikovih vlaken, ki omogoča maso le 1.000 kilogramov, se skriva 6,6-litrski dvanajstvaljnik, razvit pri italijanskem podjetju Italtecnica. Motor razvije 800 konjskih moči pri 9.000 vrtljajih na minuto ter več kot 700 Nm navora, ki se prenaša na zadnji kolesi prek vzdolžno nameščenega šeststopenjskega ročnega menjalnika.

Oblikovanje nosi podpis Angela Guerre, nekdanjega oblikovalca pri Bugattiju in Rimacu. Zasnova je nastala povsem na novo, v obliki klasičnega klina, pod katerim se skriva aerodinamika, navdihnjena z dirkalniki. Med najbolj opaznimi elementi so ogromni zadnji difuzorji, ki ustvarjajo izrazit učinek podtlaka. Notranjost je minimalistična, brez velikih zaslonov in nepotrebnih naprav, zasnovana tako, da vozniku omogoča popolno osredotočenost na vožnjo.

Kljub osredotočenosti na zmogljivosti naj bi bila GP1 po besedah proizvajalca udobna tudi pri daljših vožnjah. Prostoren prtljažnik omogoča potovanja, medtem ko zvočna izolacija poskrbi, da se lahko po potrebi pelje tiho in sproščeno.

Izdelanih bo le 25 primerkov, vsak ročno dokončan in prilagojen željam kupca. Cena znaša 2,45 milijona funtov (okoli 2,83 milijona evrov) brez davkov in prevoznih stroškov. Prvih 12 kupcev bo sodelovalo v programu Open Doors, ki jim bo omogočil neposreden vpogled v proces nastajanja vozila in možnost vpliva na nekatere elemente zasnove.