Jeep se pripravlja na pomembno širitev v evropskem SUV-segmentu, saj bo leta 2026 predstavil dva ključna električna modela – Recon in Wagoneer S. Po besedah Fabia Catoneja, vodje regije Enlarged Europe, je odločitev o uvedbi dveh BEV-jev logična posledica dejstva, da baterijsko-električni pogoni v srednjem SUV-razredu že predstavljajo približno polovico celotnega povpraševanja pri znamkah višjih volumenskih razredov. Elektrifikacija je segment v zadnjih letih opazno preoblikovala, saj električni sklopi proizvajalcem omogočajo doseganje zaostrenih emisijskih ciljev, hkrati pa kupcem ponujajo zmogljiv pogon na obe osi.

Recon, prvi Jeepov električni model z oznako Trail Rated, prinaša oblikovne in tehnične vzorce Wranglera ter 650 konjskih moči. Njegova ameriška predstavitev je potekala 18. novembra, na evropski trg pa bo prišel v zadnjem četrtletju 2026. Zasnovan je za kupce, ki od električnega terenca pričakujejo robustnost, terensko uporabnost in zmogljivost, primerljivo s klasičnimi Jeepovimi modeli. Na drugi strani Wagoneer S predstavlja povsem drugačen značaj – je najbolj pospešen Jeep doslej, saj s 600 konjskimi močmi do 100 km/h pospeši v 3,5 sekunde. V ZDA je v prodaji od konca leta 2024, v Evropo pa prihaja istočasno kot Recon. Oba modela bosta cenovno umeščena v območje premijskih srednje velikih električnih SUV-jev, kjer že danes konkurirajo novi generaciji BMW-ja iX3, Mercedesa GLC Electric in Audija Q4 e-tron. Jeep v Evropi ne načrtuje lokalne proizvodnje ne Recona ne Wagoneerja S.

Podatki analitične hiše Dataforce kažejo, da je segment premijskih srednje velikih SUV-jev letos zabeležil približno 1,7-odstotno rast, pri čemer vodijo Mercedes-Benz GLC, Volvo XC60 in BMW X3, med električnimi pa izstopa Audi Q4 e-tron. Še izrazitejša rast je vidna pri množičnih srednje velikih in velikih SUV-jih, ki so do oktobra dosegli 23-odstotno povečanje prodaje, od tega kar 44 odstotkov električnih modelov. Najbolj prodajani ostajajo Tesla Model Y, Škoda Kodiaq in BYD Seal U.

Ob predstavitvi prihajajočih novosti je Jeep v Barceloni omogočil preizkus vožnje nove generacije Compassa, ki ga od konca oktobra izdelujejo v tovarni Stellantis v Melfiju. Prve dobave v Italijo se začnejo decembra, januarja sledijo Belgija, Francija in Nemčija, v prvi četrtini leta 2026 pa še ostali evropski trgi, vključno z državami z desno stranjo vožnje. Začetna ponudba obsega blagi hibrid in električno različico s pogonom na sprednji kolesi, pozneje pa se pridružujejo priključno-hibridna izvedba ter električni model s štirikolesnim pogonom. Compass temelji na platformi STLA Medium, na kateri bo v Melfiju nastalo še več modelov znamk DS, Lancia in Opel. Vozilo bo prodajano v približno 60 državah, z dodatno proizvodnjo, ki bo od leta 2026 potekala tudi v Braziliji, medtem ko bo Compass za ameriški trg od leta 2027 nastajal v tovarni Belvidere v Illinoisu.