Jeep Wagoneer S je prvi veliki električni SUV podjetja, z luksuzno opremo in možnostjo bencinskih (tudi hibridnih) različic.

Jeep Wagoneer S, z dolžino malenkost pod 5 metri (490 cm), temelji na platformi STLA Large, enaki kot pri sorodnem modelu Dodge Charger. Poleg tega bodo na tej platformi nastali tudi novi generaciji Alfa Romeo Stelvia in Giulie, ki naj bi na trg prišli konec leta 2025 oziroma 2026.

V ZDA, kjer bo Wagoneer S izdelovan, bo naprodaj že konec tega leta, v Evropo pa bo prispel šele v začetku leta 2026. Zunanje linije Jeepa Wagoneerja S so elegantne, z mehko oblikovanimi lučmi v zaprti rešetki, ki določajo sedem segmentov, značilnih za vse Jeepe, in opaznim spojlerjem nad zadnjim steklom. Dizajn je zasnovan predvsem funkcionalno, z namenom izboljšanja aerodinamike. Trenutno je potrjena le električna različica.

Najmočnejša različica ima dva motorja, s skupno močjo 600 KM in 800 Nm navora. Jeep napoveduje izjemen pospešek – od 0 do 100 km/h v 3,4 sekunde – ter največji doseg 600 kilometrov (po ameriškem homologacijskem ciklu, ne WLTP, ki se uporablja v Evropi). Platforma STLA Large omogoča tudi namestitev motorjev na notranje izgorevanje. Med možnimi različicami so vrstni 3,0-litrski šestvaljnik twin-turbo, imenovan “Hurricane”, in 4-valjni motor za nove priključno-hibridne različice.

Ne glede na pogonski sklop ima Jeep Wagoneer S prefinjeno notranjost: obsežno usnjeno oblazinjenje (sintetično, zaradi etične izbire podjetja), medtem ko so svetleče površine prekrite s črno keramično obdelavo, kar jih naredi odporne na praske in prstne odtise. Oprema vključuje ogrevane in prezračevane zadnje sedeže ter hi-fi sistem z 19 zvočniki in 1160-vatnim ojačevalnikom. Cena za Jeep Wagoneer S bo okoli 80.000 evrov.