Po letu pomembnih sprememb, ki jih je zaznamovala širitev maloprodajne mreže, lansiranje modela Lynk & Co 08 in rast evropskega trga, blagovna znamka vstopa v novo razvojno obdobje. Iz hitro rastočega izzivalca se Lynk & Co postopoma preoblikuje v uveljavljenega akterja, s poudarkom na maloprodaji, inovacijah in trajnostni širitvi.
Krepitev maloprodajne mreže v letu 2025
Leto 2025 predstavlja ključno prelomnico v razvoju podjetja. Po prvih korakih v maloprodaji leta 2024 je Lynk & Co v enem letu močno razširil svojo prisotnost: z 11 klubov na več kot 125 potrjenih prodajnih mest po Evropi, med katerimi je 80 trgovcev, ki že aktivno prodajajo vozila, ter 35 dodatnih prodajnih lokacij. Stranke imajo hkrati dostop do več kot 350 pooblaščenih servisnih delavnic.
Za bolj prepoznavno identiteto je blagovna znamka uvedla nov korporativni koncept prodajnih prostorov (CI), ki združuje sodoben dizajn in značilne elemente Lynk & Co. Velikosti prostorov se gibljejo od 200 do 550 m², odziv partnerjev pa je izjemno pozitiven. Do konca leta 2025 pričakujejo več kot 150 potrjenih prodajnih partnerjev.
»Naša širitev maloprodajne mreže je podjetje naredila bolj dostopno in prepoznavno kot kdaj koli prej,« je povedal Nicolas López Appelgren, izvršni direktor Lynk & Co International.
Lansiranje Lynk & Co 08
Med najpomembnejšimi novostmi leta 2025 je predstavitev modela Lynk & Co 08, paradnega plug-in hibridnega SUV-ja. Ponuja do 200 kilometrov električnega dosega (WLTP) in hitro polnjenje z enosmernim tokom, kar je prvo v segmentu evropskih priključnih hibridov. Model združuje drzen dizajn, napredno tehnologijo in visoko raven udobja, ocenjevanci pa so ga pohvalili za kakovost, povezljivost in celovito uporabniško izkušnjo. S tem krepi položaj znamke v segmentu premijskih hibridnih vozil in dopolnjuje ponudbo modelov 01 ter električnega modela 02.
Napredna platforma za souporabo vozil
Lynk & Co nadaljuje razvoj integrirane platforme za souporabo vozil, ki je vključena tako v vozilo kot v mobilno aplikacijo. To omogoča preprosto in fleksibilno deljenje avtomobilov, pri čemer se vsak model spremeni v povezano mobilnostno rešitev. Od uvedbe leta 2021 je bilo ustvarjenih več kot 30.000 potrjenih rezervacij, lastnikom pa je bilo izplačanih več kot 1,7 milijona evrov.
Širitev na nove trge
V letu 2025 bo Lynk & Co vstopil na tri nove evropske trge: Avstrijo, Švico in Češko republiko. Avstrija in Češka bosta okrepili prisotnost v Srednji Evropi, Švica pa predstavlja pomemben potencial za premijski in elektrificiran segment. Podporo bo nudila tudi maloprodajna mreža Volvo Cars, ki bo zagotovila dosledno uporabniško izkušnjo.
Pogled v leto 2026
V letu 2026 se bo Lynk & Co premaknil iz faze hitre rasti v obdobje trajnostne stabilnosti. Fokus bo na krepitvi maloprodajne mreže, izboljšanju izkušnje strank in postopnem opuščanju naročniškega modela, ki ga bo nadomestil bolj klasičen maloprodajni pristop. Blagovna znamka načrtuje predstavitev vsaj enega novega ali posodobljenega modela letno ter premišljeno širitev na obstoječih in novih trgih.
Lynk & Co tako ostaja osredotočen na inovacije, digitalno povezljivost in sodobne mobilnostne rešitve, ob tem pa gradi stabilno in trajnostno prihodnost na evropskem trgu.


