Volkswagen Group načrtuje širšo uporabo skupnih proizvodnih platform med svojimi znamkami, da bi povečal učinkovitost, zmanjšal stroške in okrepil dobičkonosnost. Odločitev prihaja po prvem četrtletnem poslovnem minusu po pandemiji, saj je koncern v tretjem četrtletju letos zabeležil 1,3 milijarde evrov operativne izgube, potem ko je v enakem obdobju lani ustvaril 2,8 milijarde evrov dobička.
Na rezultate so vplivale Porschejeve spremembe strategije, saj se je znamka odločila, da bo znova vlagala v motorje z notranjim zgorevanjem, ter visoke ameriške carine, ki bi lahko Volkswagnu letos prinesle do 5 milijard evrov dodatnih stroškov.
Finančni direktor Arno Antlitz je ob tem poudaril, da mora podjetje “pospešiti prestrukturiranje in povečati učinkovitost,” saj se mora pripraviti na dolgoročno prisotnost carin kot stalnega dela poslovanja.
VW je že lani uvedel načrt za zniževanje stroškov, ki vključuje odpravo več kot 7.500 delovnih mest in poenostavitev modelne ponudbe. Zdaj želi koncern več vozil različnih znamk proizvajati na istih proizvodnih linijah, kar bi omogočilo večje sinergije in nižje stroške razvoja.
Takšen pristop že uporabljajo nekateri modeli, denimo VW Golf, Audi A3 in Škoda Octavia, ki temeljijo na skupni platformi MQB, ali pa Porsche Taycan in Audi e-tron GT, ki delita arhitekturo J1.
VW Group dolgoročno načrtuje uvedbo enotne električne platforme SSP, ki bo služila kot osnova za vse prihodnje električne modele v skupini, ob ohranjanju razlik med znamkami v oblikovanju, programski opremi in voznih lastnostih.
	
										
					
			

