Maserati Granturismo Folgore je prvi 100-odstotno električni model v zgodovini te znamke in hkrati tudi najmočnejši v ponudbi. Predstavlja se s tremi elektromotorji, ki skupno ustvarijo več kot 760 KM. V dobo nove mobilnosti se odpravlja z začetno ceno 261.000 evrov(Italija).

Novi kupe Maserati GranTurismo je opremljen z novim revolucionarnim motorjem V6 Nettuno, ki je na voljo v različicah: Modena s 3,0-litrskim V6 Nettuno Twin Turbo s 490 KM; visokozmogljiva različica Trofeo temelji na istem motorju, nadgrajenem na 550 KM. Maserati z novim motorjem Nettuno opušča tradicijo atmosferskega motorja V8 Ferrarijevega izvora in namesto zadnjega dal prednost štirikolesni pogon.

Najnovejša možnost je GranTurismo Folgore prvič s 100-odstotno električnim pogonskim sklopom temelji na baterijah. Sistem Folgore temelji na 800-voltni tehnologiji in je bil razvit z vrhunskimi tehničnimi rešitvami, ki izhajajo iz formule E. Na osnovi treh zmogljivih motorjev s trajnimi magneti moči 300 kW jamči tudi visoke zmogljivosti. Zajamčen doseg v ciklu WLTP je 450 km.

Baterija ima nominalno kapaciteto 92,5 kWh in kapaciteto praznjenja 560 kW, da neprekinjeno prenaša približno 760 KM na kolesa. Posebna nastavitev in inovativna postavitev baterije omogočata, da višino vozila zadržita na 1353 mm, ne da bi pri tem ogrozili njegovo športno naravo. Oblika paketa baterij, znana kot ‘T-bone’, je del Maseratijevega pristopa »brez kompromisov« in se izogiba namestitvi baterijskih modulov pod sedeže, večinoma jih premika po osrednjem tunelu in tako znatno zniža točko H avtomobila. .

S tehničnega vidika je novi model rezultat inovativnega projekta, ki v veliki meri uporablja lahke materiale, kot sta aluminij in magnezij, skupaj z visoko zmogljivim jeklom. Takšen pristop z več materiali je zahteval ustvarjanje novih proizvodnih procesov, kar je povzročilo najboljše ravnovesje teže v razredu. Seveda, ne bi bil Maserati, če se ne bi tudi oglasil z značilnim zvokom motorja, čemur je veljala posebna pozornost. V ta namen najeta posebna ekipa tonskih inženirjev je ustvarila zelo podobno reprodukcijo veličastnega (lažnega) zvoka starega motorja V8.