Maserati je predstavil posodobljeno različico svojega električnega SUV-ja Grecale Folgore za modelno leto 2026. Glavna novost je sistem samodejnega izklopa štirikolesnega pogona, ki prispeva k večji energetski učinkovitosti in s tem k daljšemu dosegu vozila.
Novi sistem deluje popolnoma samodejno: ko štirikolesni pogon ni potreben, fizično odklopi sprednja polosi od pestov, tako da se vsa moč prenaša na zadnji kolesni par. Prehod med obema načinoma traja približno pol sekunde in ne zahteva voznikovega posredovanja. Po navedbah Maseratija ta rešitev omogoča popolno mehansko ločitev sprednjega pogona, kar zmanjša izgube in poveča doseg na do 580 kilometrov (po standardu WLTP).
Delovanje sistema temelji na prediktivnem nadzoru, ki v realnem času analizira več parametrov, kot so slog vožnje, stanje cestišča, zunanja temperatura in aktivnost elektronskih sistemov, denimo ABS in ESC. Sistem samodejno izbira najučinkovitejšo nastavitev, ne da bi pri tem ogrozil oprijem ali varnost.
Poleg tehničnih izboljšav prinaša posodobljena Grecale Folgore tudi razširjeno ponudbo barv in personalizacij. Na voljo je šest novih barv karoserije, dodatne možnosti opreme ter novi paketi v okviru programa Fuoriserie, ki ponuja do 32 zunanjih barv, osem notranjih kombinacij, pet vrst platišč in štiri izvedbe zavornih čeljusti.
V notranjosti so serijsko na voljo tri nove kombinacije oblazinjenja: Premium Pelle Ghiaccio, Sport Leather Nero/Rosso in Sport Leather Nero/Giallo, poleg osmih različic iz programa Fuoriserie.
Pogonski sklop ostaja nespremenjen. Grecale Folgore poganjata dva elektromotorja – po eden spredaj in zadaj – s skupno močjo 558 KM in 820 Nm navora. Vozilo temelji na prilagojeni platformi Giorgio, ki jo Maserati deli z bencinsko različico Grecale in z modelom Alfa Romeo Stelvio. Platforma je zasnovana tako, da sprejme veliko baterijo s kapaciteto 105 kWh bruto.









