Pri razvoju povsem električnega Mustanga Mach‑E je želel Ford uporabnikom po vsem svetu zagotoviti pravo Mustangovo vozno izkušnjo. Fordova inženirska ekipa ga je testirala tako na zaledenelih jezerih kot v žgočih puščavah in z uporabo najsodobnejših simulatorjev vožnje. Osnovno vodilo je bilo evropskim voznikom pognati kri po žilah, jim pospešiti srčni utrip in hkrati omogočiti povsem sproščeno vožnjo, če to želijo.

Za to je Ford zadolžil ekipe na Fordovem testnem poligonu v Lommelu v Belgiji. Ti so Mustangu Mach-E dodali kombinacijo značilnosti edinstvenega vzmetenja, krmiljenja, pogonskega sklopa in celo tehnologij za pomoč vozniku. Športni značaj so prispevali odzivni elektromotorji, ki poganjajo kolesa, in centralno vgrajena baterija, za nizko težišče nameščena pod dnom vozila. Izbrali so tudi pnevmatike, ki zagotavljajo idealno ravnovesje med oprijemom in voznim udobjem v pestri paleti cestnih površin in vremenskih pogojev te regije.

Odzivnost povezanega in samozavestnega krmiljenja Mustanga Mach-E na ožjih, ovinkastih cestah, z višjimi hitrostnimi omejitvami kot drugod, dopolnjujejo posebej izbrane nastavitve blažilnikov, vzmeti in prečnih vodil koles za sistem vzmetenja. Med tehnologijami za pomoč vozniku je tudi aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanje prometnih  znakov z omejitvijo hitrosti in usmerjanjem v sredino voznega pasu, prepoznavanje prometnih znakov in oznak na vozišču kjerkoli po svetu.

Za izboljšano pospeševanje in vodenje štirikolesni pogon Mustanga Mach-E navor neodvisno porazdeli med sprednji in zadnji kolesi. Vozniki lahko izberejo vozne načine Whisper (šepet), Active (aktivno) in Untamed (neobrzdano). Vsak način zagotovlja unikatne nastavitve krmiljenja in odzivnost stopalke za pospeševanje in upočasnjevanje, ambientno osvetlitev in celo zvoke vozila, da izkušnjo uskladi z voznikovim razpoloženjem.

V dejanskih pogojih je model med turnejo po Norveški z baterijo s podaljšanim dosegom in štirikolesnim pogonom s predvidenim dosegom vožnje 540 km po WLTP presegel pričakovanja glede učinkovitosti in je brez postankov prevozil 484 km od Osla do Trondheima, na cilju pa je kapaciteta baterije še vedno kazala 14 odstotkov.

Mustang Mach-E z baterijo s podaljšanim dosegom in zadnjim pogonom bo zagotovil do 610 km povsem električne vožnje po WLTP.2 Zadnja testiranja so pokazala, da se je čas polnjenja od prvih ocen izboljšal za skoraj 30 odstotkov, tako da samo 10 minut hitrega polnjenja s polnilnico IONITY modelu z baterijo s podaljšanim dosegom in zadnjim pogonom v povprečju zagotovi 119 km dodatnega dosega.BL/FORD/