Kitajski proizvajalec Chery je s svojim novim priključno-hibridnim športnim terencem Fulwin X3L poskušal ponoviti spektakularni »Dragon Challenge«, ki ga je leta 2018 uspešno premagal Range Rover Sport. Tokratni poskus se je končal precej slabše – vozilo je obtičalo na polovici vzpona in zdrsnilo nazaj.

Chery je 12. novembra najnovejši model Fulwin X3L popeljala na znamenito stopnišče gore Tianmen v kitajski provinci Hunan. Cilj je bil ponoviti dosežek britanskega terenca s 404 konjskimi močmi, ki je pred sedmimi leti brez težav premagal vseh 999 stopnic. Voznik Ho-Pin Tung je takrat Range Roverja Sport zapeljal na vrh brez omahovanja. Chery pa tokrat ni imela toliko uspeha – vozilo se je ustavilo na sredi vzpona, nato pa drselo nazaj in pri tem poškodovalo del ograje.

Fulwin X3L je dolg 455 centimetrov, širok 195 in visok 182 centimetrov, z medosno razdaljo 278 centimetrov. Različica s štirikolesnim pogonom, ki je bila verjetno uporabljena pri poskusu, združuje 1,5-litrski bencinski turbomotor in dva elektromotorja s skupno močjo 428 konjev. Gre torej za priključni hibrid, ne za električni model, kot so napačno poročale nekatere tuje medijske hiše – podobno kot Range Rover Sport, ki je leta 2018 uspešno zaključil izziv.

Vzpon na goro Tianmen velja za eno najbolj prepoznavnih atrakcij v provinci Hunan. Gre za približno 300 metrov stopnic s povprečnim naklonom 45 odstotkov, površina pa je pogosto mokra in drseča. Kot kaže posnetek poskusa, se je Fulwin X3L ustavil na sredini poti, nato pa zdrsnil vzvratno in pri tem poškodoval varnostno ograjo. Chery je po incidentu pojasnil, da je bila glavni vzrok odpoved varnostne vrvi, ki naj bi se med vzponom odtrgala in se zapletla med desno kolo ter tako blokirala dovod moči.

 Vzpon na goro Tianmen velja za eno najbolj prepoznavnih atrakcij v provinci Hunan. Gre za približno 300 metrov stopnic s povprečnim naklonom 45 odstotkov, površina pa je pogosto mokra in drseča. Kot kaže posnetek poskusa, se je Fulwin X3L ustavil na sredini poti, nato pa zdrsnil vzvratno in pri tem poškodoval varnostno ograjo. Chery je po incidentu pojasnil, da je bila glavni vzrok odpoved varnostne vrvi, ki naj bi se med vzponom odtrgala in se zapletla med desno kolo ter tako blokirala dovod moči.(CarNewsChina)