Nastal je leta 2010, ko se je Nissan odločil za drzen koncept kompaktnega križanca, ki je na evropskem trgu pometel z dotedanjim razvojnimi standardi in kalupi v tem razredu. Dotlej ni bilo na trgu nič podobnega, trdijo v Nissanu. Z drznim, specifičnim  videzom, ki je izražal občutek energije in športnost, je JUKE ustvaril zanimivo alternativo tradicionalnim izbiram kupcev v tistem času. V letih po predstavitvi so prodajne količine bistveno presegle prvotna pričakovanja pri Nissanu. Ne glede na številne kasnejše tekmece je JUKE odigral vidnejšo vlogo v svojem razredu in do prihoda svoje druge generacije oktobra 2019 prepričal 1,5 milijona kupcev.

Nova generacija modela JUKE ohranja množico atributov, ki so določali predhodnika, vendar posodobljena in elegantnejša dopolnjuje osnovni koncept nenavadnega križanca z bolj prestižno, povezljivo in poglobljeno vozniško izkušnjo. Izbrana paleta karoserijskih barv in več možnosti za prilagajanja osebni željam potrjuje tudi 15 dvobarvnih kombinacij. Med njimi sta značilna rdeča barva Fuji Sunset in najbolj priljubljena dvobarvna kombinacija biserno bele karoserije s črno streho. Prvo desetletje radikalnega pionirskega modela JUKE so s svojim pričevanjem obeležili tudi ključni protagonisti oblikovanja, načrtovanja in razvoja modela Juke, ki prepričljivo gleda v novo desetletje.