Na neviden način se v tem tednu predstavlja slovenski javnosti nova Ford Puma, ki s svojo preobrazbo v crossover vzbuja že nekaj časa veliko pozornost. Hkrati s prihodom v najbolj neprimernem trenutku se uradno začenja tudi prodaja, čeprav samo na papirju. Trgovci so namreč na osnovi vladnega odloka za zajezitev in obvladovanje epidemije coronavirusa ravno s tem tednom začasno zaprli vrata prodajnih salonov. Kdaj bodo prve Pume na slovenskih cestah trenutno ne ve nihče.

Kakorkoli, uradna prodaja na slovenskem trgu se je začela. Za vstopno Pumo Titanium 1.0 EcoBoost 92 kW (125 KM), znaša cena 19.880 €. Serijska oprema vključuje: 17” platišča iz lahke zlitine, LED žaromete, zadnja tipala za pomoč pri parkiranju, klimatsko napravo, navigacijski sistem Ford SYNC 3 + DAB, izbiro voznega načina, prednja sedeža z masažno funkcijo, sistem za preprečevanje trčenja, zaviranje po trčenju in med ostalim tudi pomoč pri vzdrževanju.

Ford Puma uvaja Fordovo napredno blago hibridno (mild-hybrid) pogonsko tehnologijo za varčevanje z gorivom, praktičnost in privlačno obliko crossoverja z značilnimi na blatnike postavljenimi žarometi in športnimi, aerodinamičnimi linijami. Skladna razmerja športnega terenca z večjim odmikom od tal zagotavljajo samozavestno vozno izkušnjo in omogočajo neovirano prostornino prtljažnika 456 litrov, kar je največ v tem razredu.

Fordova 48-voltna hibridna tehnologija EcoBoost, kot navajajo, zagotavlja odzivno zmogljivost ob optimalno varčni porabi goriva ter z dodatnim električnim navorom brezhibno oskrbuje trivaljni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost, ki ga odlikuje nizko trenje, da razvije moč do 155 KM.

Napredne tehnologije v podporo vozniku omogočajo preprostejšo in manj stresno vozno izkušnjo, zagotavljajo pri Fordu. Tu velja omeniti predvsem aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanje znakov z omejitvijo hitrosti in sistem za usmerjanje v sredino voznega pasu za brezskrbno vožnjo po avtocestah in v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Nov sistem obveščanja o nevarnostih v bližini lahko voznika opozori na  nevarne situacijah na cesti, še preden jih zagleda ali jih zaznajo tipala v vozilu.

Puma je med prvimi v svojem segmentu, ki ponuja tehnologije za udobje in priročnost, kot sta prostoročni pomik prtljažnih vrat in sedež z masažno funkcijo – obe možnosti sta del serijske opreme prestižne različice Titanium X. Ford Performance je poskrbel za navdih pri oblikovanju športne karoserije Pume ST-Line, ki jo dopolnjujejo 19-palčna mat črna strojno obdelana platišča iz zlitine (za doplačilo), športno vzmetenje in spodaj raven volanski obroč.