Peugeot z novim 408 odkriva na vrhu segmenta C prvič v zgodovini znamke povsem nov model s silhueto »hitrega zadka«(fastback). Edinstven je zato, ker je povsem drugačen. Pri Peugeotu so prepričani, da je slog mačje »preže«, ki je bolj ali manj prisoten tudi pri ostalih modelih, v tem primeru še izrazitejši. Dopolnjuje ga privlačen videz ostrih linij in nova maska v barvi karoserije ter logotip z vtisnjeno levjo glavo. Novi 408 vsebinsko podpira inženirska odličnost, osredotočena na učinkovitost in inteligentno elektrifikacijo ter emocije, ki jih zagotavljajo najsodobnejše tehnologije, namenjene užitku v vožnji in instinktivni uporabi. Oblikovna novost je obrnjen izrez zadnjega odbijača s povsem novo dinamiko.

Novi Peugeot 408 je stabilno zasidran na velikih kolesih s premerom 720 mm in opremljen z 20-palčnimi platišči popolnoma nove geometrijske zasnove. S prednjo osvetlitvijo v obliki levjih čekanov se 408 idealno uvršča v družino PEUGEOT, kot to velja tudi za zadnje luči LED v obliki treh levjih krempljev.

Z dolžino 4,69 m in na osnovi dolge medosne razdalje 2,79 m omogoča velik notranji prostor zlasti v 2. vrsti, kjer je kolenom namenjenih 188 mm. Velikodušen je tudi prtljažni prostor   536 l, ki se ga lahko poveča do 1611 litrov. Z višino 1,48 m je zagotovljena tudi aerodinamična učinkovitost. Peugeot 408 prinaša najnovejšo generacijo voznikovega delovnega okolja PEUGEOT i-Cockpit, s kompaktnim volanom, ki je namenjen večjemu zadovoljstvu v vožnji in nadzorovani okretnosti. Peugeot je namenil posebno pozornost  izdelavi potniškega prostora in povezljivosti, z najnovejšimi tehnologijami za bolj intuitivno izkušnjo v vožnji in potovanjem.

Sisteme za pomoč pri vožnji podpira 6 kamer in 9 radarjev. Vključujejo zlasti: prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go, nočni vid (Night Vision), ki opozori na prisotnost živali, pešcev ali kolesarjev na voznem pasu, preden se pojavijo v središču svetlobnega snopa glavnega snopa, dolgoročni nadzor mrtvih kotov (75 metrov), prometno opozorilo zadaj, ki opozarja na morebitno nevarnost pri vzvratni vožnji.

Paleta motorjev novega 408, sestavljata  dve priključno-hibridni različici s 180 in 225 KM ter bencinska različica s 130 KM. Vsi trije delujejo v navezi z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Nekaj ​​mesecev kasneje bo sledila povsem električna različica.Učinkovitost je bila v V središču pozornosti oblikovalcev novega Peugeota 408 je bila učinkovitost, tako z vidika aerodinamike, zmanjšanja teže (od 1396 kg) in motorjev z nizkimi emisijami, kar naj bi vplivalo ne nazadnje na nižjo porabo goriva, ne samo za hibridne različice temveč tudi termično s 130 KM.Novi Peugeot 408 je na trgu napovedan v začetku leta 2023. Za Evropski in globalni trg ga bodo izdelovali v francoskem Mulhouseu, za evropski trg, v tovarni Chengdu na Kitajskem pa za lokalni trg.